فروش

مرکز خرید کنسول بازی در کرج

مرکز خرید کنسول بازی

کنسول بازی (Game Console)، یک دستگاه الکترونیکی است که به منظور اجرای بازی های الکترونیکی طراحی شده است. کنسول های بازی معمولا شامل یک پردازنده، رم، صفحه نمایش، صدا، یک فشرده ساز و یک دسته پلی هستند. کاربران می توانند با استفاده از دسته پلی، به بازی های الکترونیکی دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند.
کنسول های بازی معروف شامل : PlayStation ، Xbox, Nintendo این کنسول ها با قدرت های پردازشی مختلف، گرافیکی های مختلف، قابلیت های اینترنتی و بازی های مختلف همراه با قیمت های مختلف به فروش می رسد.

پلی استیشن چیست؟

پلی استیشن (PlayStation)، یک سری کنسول بازی از شرکت سونی است. اولین کنسول پلی استیشن در سال 1994 توسط شرکت سونی به بازار عرضه شد. کنسول های پلی استیشن محبوبیت بالایی دارند و بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از کنسول های پلی استیشن به فروش رسیده است.
کنسول های پلی استیشن دارای قدرت های پردازشی بالایی هستند و به همراه گرافیکی های پیشرفته، قابلیت های بیشتری برای بازی ها فراهم می کنند. پلی استیشن 5، کنسول پلی استیشن جدیدتری است که در سال 2020 عرضه شده است، شامل قدرت های پردازشی بالایی، گرافیکی های پیشرفته، پشتیبانی از فریم ریت های بالای استفاده می کند.

ایکس باکس چیست ؟

Xbox یک سری کنسول بازی از شرکت مایکروسافت است. اولین کنسول Xbox در سال 2001 به بازار عرضه شد. این کنسول های بازی قدرت های پردازشی بالایی دارند، گرافیکی های پیشرفته، پشتیبانی از فریم ریت های بالا، قابلیت های اینترنتی و بازی های آنلاین. Xbox از سیستم عامل Windows برای اجرای بازی ها استفاده می کند و به طور مستقیم از مایکروسافت استفاده کرده است. Xbox یکی از محبوب ترین کنسول های بازی در جهان است و بیش از ۵۰ میلیون نسخه از کنسول Xbox به فروش رسیده است.

نینتندو سوییچ چیست ؟

Nintendo Switch یک کنسول بازی بیشتر شبیه به یک لپ تاپ است، اما می توانید آن را به صورت تحت صفحه نمایش استفاده کنید یا به عنوان یک کنسول بازی با صفحه نمایش جداگانه. این کنسول توسط کمپانی نینتندو طراحی شده است و دارای گیم پیشرفته، صدای بالا و پشتیبانی از بازی های مختلف می باشد.

 

 

 

 

 

ps5

نمایندگی خرید ps5 در کرج  (دیجی پد) ارائه دهنده انواع کنسول های بازی sony به صورت حضوری در سراسر کرج و تهران، و ارسال فوری به تمام شهرهای ایران است. مرکز خرید کنسول بازی در کرج با وجود این که کنسول های بازی مختلف با مارک های مختلف و گوناگونی در بازار موجود است. بازهم سونی یکی از برترین و محبوب ترین

مارک های کنسول بازی در دنیاست و سال هاست در فروش حرف اول را میزند. قطعات استاندارد وکیفیت بالا از اصلی ترین علت محبوبیت آن می باشد.

شما میتوانید از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه، ارسال با ایمیل و یا به صورت حضوری با ما در ارتباط باشید. اولین پیشنهاد نمایندگی خرید ps5 در کرج سفارش آنلاین محصولات موجود است.

ps4

خدمات مشتریان دیجی پد نمایندگی رسمی ps4 کرج شامل مجموعه‌ سرویس‌های پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش است که به صورت آنلاین و حضوری و با همکاری نیروهای مجرب و متخصص در کرج به مشتریان ارایه می‌شود.

نمایندگی ps4 در کرج یکی دیگر از سرویس های تعمیراتی ارائه شده در نمایندگی سونی است که با استفاده از پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات انجام می شود.

دارندگان این کنسول در کرج ، در مواجهه با هر گونه مشکل و ناکارامدی در دستگاه خود، می توانند به نمایندگی ps4 در کرج مراجعه کرده و از خدمات تخصصی مورد نیاز

دریافت نمایند.

اگرچه بدليل ساختار ساده اين دستگاه، احتمال دارد آن را در خانه نيزبتوانیم اصلاح كنيم، اما بهتر است از آسيب ديدگي و خرابي دوچندان دستگاه جلوگيري كنيد و آن را به

مركز مجاز و استاندارد اين حوزه ببرید. با مراجعه به نمایندگی ps4 در کرج  سبب میشوید تا موانع پیش آمده در دستگاه به درستی شناسایی شده و توسط تکنسین های

حرفه ای این مرکزرفع شود.

کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه می توانند به نمایندگی تعمیرات دیجی پد مراجعه کرده و با حضور در مرکز تعمیرات در گوهردشت

کرج به همراه دستگاه خویش سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. در صورتی که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز وجود نداشته باشد می توان ازسرویس تعمیر در محل استفاده نمود.

XBOX SEIRES X & S

معرفی Xbox Series X، سریع‌ترین و قدرتمندترین Xbox تا کنون هزاران عنوان را از چهار نسل کنسول پخش کنید. همه بازی‌ها در Xbox Series X بهترین ظاهر و بازی را دارند.
سرعت و عملکرد نسل بعدی را با معماری سرعت Xbox که توسط یک SSD سفارشی و نرم افزار یکپارچه طراحی شده است، را تجربه کنید.
هزاران بازی از 4 نسل ایکس باکس را با سازگاری Backward، از جمله عناوین بهینه شده در زمان راه اندازی، بازی کنید.
بیش از 100 بازی با کیفیت بالا، از جمله تمامی عناوین جدید استودیوی بازی‌سازی Xbox مانند Halo Infinite را در روز عرضه، با Xbox Game Pass ultimate

(عضویت به طور جداگانه فروخته می‌شود) دانلود و بازی کنید.

تحویل هوشمند Xbox تضمین می کند که بهترین نسخه موجود بازی خود را بدون توجه به کنسولی که بازی می کنید، بازی کنید.

معرفی Xbox Series X، سریع‌ترین و قدرتمندترین Xbox تا کنون. هزاران عنوان را از چهار نسل کنسول بازی کنید همه بازی‌ها در Xbox Series X به بهترین شکل ظاهر و بازی می‌کنند. در قلب سری X، معماری Xbox Velocity است که یک SSD سفارشی را با نرم‌افزار یکپارچه جفت می‌کند تا گیم‌ پلی سریع‌تر و ساده‌تر با کاهش بار قابل توجهی

داشته باشد. بار. بدون وقفه بین چند بازی در یک فلش با رزومه سریع حرکت کنید.