نصب بازی

نصب اکانت بازی ps4 در فردیس کرج

نصب اکانت بازی ps4 در فردیس کرج

نصب اکانت بازی ps4 در فردیس کرج

 

معرفی کنسول پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 در سال 2013 توسط شرکت sony عرضه شد. این کنسول به عنوان جانشین پلی استیشن 3 که پروژه چندان موفق نبود وارد بازار کنسول های بازی شد. این کنسول به همراه رقیب خود xbox one جزو نسل هفتم کنسو های بازی معرفی شدند.

AMD اعلام کرد که این “قدرتمندترین” APU است که تا به امروز توسعه داده است. پلی استیشن 4 تاکید بیشتری بر تعامل اجتماعی و ادغام با سایر دستگاه ها و خدمات دارد، از جمله توانایی بازی کردن بازی های خارج از کنسول در پلی استیشن ویتا و سایر دستگاه های پشتیبانی شده (“بازی از راه دور”)، امکان پخش جریانی بازی به صورت آنلاین یا برای دوستان. ، با کنترل گیم پلی از راه دور (“Share Play”).

نصب اکانت بازی ps4 در کرج

پلی استیشن 4 با تحسین منتقدان عرضه شد و منتقدان سونی را به دلیل برآورده کردن نیازهای مصرف کنندگانش، استقبال از توسعه بازی های مستقل و عدم تحمیل طرح های محدود کننده مدیریت حقوق دیجیتال مانند آنچه که مایکروسافت در ابتدا برای ایکس باکس وان اعلام کرد، تحسین کردند.

منتقدان قبل از عرضه پلی استیشن 4 با توجه به مشخصات کنسول پیش بینی کرده بودند نسبت به رقبای خود عملکر بسیار بهتری خواهد داشت و اختلاف قابل توجهی با سایر رقبای خود مخصوصا xbox one خواهد داشت.

در 7 سپتامبر 2016، سونی از پلی استیشن 4 اسلیم، نسخه کوچکتر این کنسول رونمایی کرد. و یک نسخه رده بالا به نام پلی استیشن 4 پرو، که دارای یک GPU ارتقا یافته و نرخ کلاک CPU بالاتر برای پشتیبانی از عملکرد بهبود یافته و وضوح 4K در بازی های پشتیبانی شده است.

هر کنسولی تاریخ مصرفی دارد و پلی استیشن 4 هم از این قاعده مستثنا نیست و بالاخره در سال 2021 تولید تمامی مدل ها به جز نسخه سلیم در ژاپن متوقف شد اما طی یک بیانیه توضیح دادند که تا سه سال از پلی استیشن 4 پشتیبانی خواهد شد.

                                                  نصب اکانت بازی ps4 در گوهردشت کرج

 

چرا کنسول خود را به دیجی پد بسپاریم ؟

در مجموعه دیجی پد تمامی بازی ها همراه با آخرین آپدیت آن نصب خواهند شد و با توضیح کامل شرایط اکانت ضمانت می دهیم که بازی به صورت کامل بالا می اید.

اکانت های ظرفیتی ps4

شما میتوانید با انتخاب ظرفیت اکانت ، بازی های متنوع تری و با هزینه کمتر داشته باشید و قطعا آسیبی لنز شما نخواهد رسید و دردسر نگه داری از دیسک را هم نخواهید داشت.

برای اطلاعت بیشتر و اطلاع از قیمت  ها با پشتیبانی دیجی پد در تماس باشید.

اکانت ظرفیت یک

شما به راحتی میتوانید از این بازی ها استفاده کنید فقط به هیچ وجه نباید به اینترنت وصل بشید چون تمامی بازی های شما قفل خواهد شد.

اکانت ظرفیت دو

بهترین گزینه برای گیمر ها اکانت ظرفیت دو هست، زیرا هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین میتوانید بازی کنید.

اکانت ظرفیت سه

اکانت ظرفیت سه تنها به صورت آنلاین قابل استفاده است. در این حالت، کاربر باید حتما از اکانت خریداری شده به صورت آنلاین استفاده کند .

سوالات متداول درباره نصب بازی

آیا برای نصب بازی کنسول باز می‌شود؟

خیر. همانطور که توضیح داده شد، نصب بازی بر روی کنسول از طریق اضافه کردن اکانت‌های سونی انجام می‌شود. بنابراین نیازی به باز شدن کنسول نیست و تمام مراحل نصب بازی، صرفا با اتصال یک کابل شبکه (LAN) به پشت کنسول شما انجام می‌شود.

چقدر زمان می برد؟ 

بسته به تعداد اکانت ها بین یک تا دو روز کاری زمان می برد.

آسیبی به کنسولم میرسه؟

هیچ آسیبی کنسول شمارا تهدید نمیکنید و بعدا برای فروش آن به مشکل نخواهید خورد.

نصب اکانت بازی ps4 در گوهردشت کرج

آیا بازی های ps4 روی ps5 اجرا میشود؟

سونی طی یک بیانیه تایید کرده است که بازی های پلی استیشن 4 بر روی پلی استیشن 5 قابل اجرا و سازگار می باشد.

یعنی اگر شما اکانت بازی پلی استیشن 4 از طریق play station store خریداری کرده باشید به راحتی می توانید با دانلود دوباره آن روی کنسول پلی استیشن 5 خود بازی کنید.

چه بازی‌هایی از PS4 روی PS5 قابل اجرا هستند؟

سونی اعلام کرده است که اکثر بازی‌های PS4 روی PS5 اجر خواهند شد. طبق اعلام رسمی کمپانی سونی ۹۹ درصد بازی‌های PS4 روی کنسول نسل نهمی PS5 قابل اجرا هستند. در حالی که اکثر بازی‌های PS4 روی PS5 بی عیب و نقص کار خواهند کرد، موارد استثنایی هم وجود دارد. در زیر لیستی از تمام بازی های PS4 که روی PS5 کار نمی‌کنند و همچنین همه بازی‌های PS4 که ممکن است با خطاهایی روی PS5 مواجه شوند، آورده شده است:

تا به امروز فقط ۷ بازی وجود دارد که از قابلیت Backwards Compatibility کنسول نسل نهمی سونی یعنی PS5 پشتیبانی نمی‌کنند. این بازی‌ها در فروشگاه رسمی پلی استیشن PlayStation Store با نشانه‌ای که روی آن نوشته شده: Playable on PS4 مشخص شده‌اند. این ۷ بازی شامل موارد زیر هستند:

  • Afro Samurai 2: Revenge of Kuma Volume One
  • Hitman Go: Definitive Edition
  • Just Deal With It!
  • Robinson: The Journey
  • Shadwen
  • TT Isle of Man — Ride on the Edge 2
  • We Sing

بازی های نصبی برای PS4

نصب اکانت بازی ps4 در گوهردشت کرج

 

نصب بازی به صورت غیر حضوری با پیک رایگان در تمامی نقاط البرز 

مناطق تحت پوشش پیک رایگان:

حصارک کرج/درختی/شاهین ویلا/سه راه گوهردشت/گوهردشت/آزادگان/عظیمیه/دهقان ویلا/میدان کرج/چهار راه مصباح/فردیس/ملارد/باغستان کرج و دیگر نقاط البرز

نحوه ارسال کنسول با پیک رایگان

شما از طریق راه های ارتباطی ( تماس یا واتساپ دیجی پد) آدرس محل سکونت، شماره تماس، نوع کنسول، بازی ها همراه با ظرفیت آن ها را برای ما ارسال کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن پیک ما از شما کنسول را تحویل گرفته و به دست مجموعه میرسد.

بسته به تعداد و حجم بازی های شما بین 2 تا 3 روز این پروسه نصب زمان میبرد و بعد از آن کنسول به صورت کاملا رایگان برای شما ارسال میشود .

نکات مهم درباره نصب بازی

شما حتما باید بازی و ظرفیت اکانت خود را با دقت برای ما ارسال کنید.

تمامی مشخصاتی که ارسال میکنید به صورت کامل و دقیق باشد(کوچه/ پلاک/ واحد).

دقت در ظرفیت کنسول خود و حجم بازی ها.

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج