نمایندگی PlayStation

نمایندگی ps5 در کرج

نمایندگی PS5

نمایندگی ps5 در کرج ( دیجی پد ) این حق نگرانی رو کاملا به شما میده چرا که پلی استیشن 5 به تازگی منتشر شده و هر تعمیرگاهیی توانایی و صلاحیت تعمیر این سرمایه رو نداره و تعمیر غلط اون میتونه باعث خرابی های بیشتر اون دستگاه بشه و باعث بشه که سرمایه شما به شکل کامل یا تقریبی از بین بره.پس خیلی مهمه که دستگاه خود رو دقیقا به کدوم تعمیرگاه میبرید یا چه شخصی آن را تعمییر میکند. نمایندگی ps5 در کرج با تیمی با تجربه و تخصصی و برورز ترین ابزار های روز دنیا این اطمینان را به شما میدهد که دستگاه شما را با کمترین هرینه و در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل دهد. 

نمایندگی PS5

معرفی بهترین نمایندگی پلی استیشن در کرج

همونطور که بالا تر اشاره شد این یکی از دغدغه افرادی بوده که تا به حال هرکدام ازکنسول های گران قیمتش دچار خرابی شده یا نیاز به سرویس دارد.
اما امروز دیجی پد موفق به حل کردن این مشکل شده.تیم دیجی پد به کمک متخصص های خود توانسته حرفه ایی ترین تعمیر ، سرویس و خدمات مربوط به دستگاه های سونی رو انجام بده .
نمایندگی ps5 کرج با سالها تجربه در زمینه تعمیر و ترمیم قطعات آمادگی دارد کنسول های آسیب دیده را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در مرکز تعمیرات ps5 کرج، درشرکت به عهده بگیرد.
نمایندگی رسمی ps5 در کرج نماینده رسمی و متعهد کنسول های بازی در ایران می باشد. مجموعه دیجی پد یکی از فروشگاههای حضوری و اینترنتی است که با ارائه قیمت مناسب و کیفیت برتر توانسته طی سالها رضایت مشتریان خود را جلب کرده و توانسته بهترین کیفیت و خدمات رو به مشتریان ارائه بده.

چرا باید دیجی پد رو انتخاب کنم؟

استفاده از پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های تعمیر روز دنیا
بهره مندی از نیروی کار ماهر و متخصصان با تجربه
امانت داری و مشتری مداری
استفاده از قطعات مرغوب و اورجینال
منصفانه ترین قیمت در بین همکاران

انواع اسیب دیدگی های تعمیر شده توسط دیجی پد

به تبعِ فراوانی اشکالاتی که درکنسول های بازی ایجاد می شود خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات دیجی پد بسیار گسترده است. مانند:
شکستگی (که در اثر ضربه، افتادن و موارد مشابه ایجاد می شود)، آبخوردگی (که به دلیل نفوذ مایعات رسانا به داخل کنسول اتفاق می افتد و در نهایت منجر به آسیب فلت‌های انتقال‌دهنده می‌شود)،
نصب بازی، کپی خور کردن دستگاه و …به طور کلی در میان اشکالات ایجاد شده در ps5 ، ایراداتی که در اثر ضربه و عوامل مشابه (خراش یا ساییدگی) در کنسول ها ایجاد می شود
قابل تعمیر نبوده و تنها راه حل تعمیر در این حالت تعویض برد است

عوامل نیاز داشت دستگاه به سرویس

هر وسیله الکترونیکی نیاز به سرویس دارد چه به علت مواد مصرفی در ان که تمام شده یا به هر دلیلی فاسد یا بلا استفاده میشوند یا گرد و غبار نیاز به سرویس دارد،
اما یک عامل اصلی وجود دارد که به شما میگوید که دستگاه پلی استیشن شما نیاز به سرویس دارد.
این عامل صدای فن میباشد که در بازی های خیلی سنگین مقدار کمی از ان (بستگی به مدل پلی استیشن 4 شما دارد) طبیعی است،همینطور شما میتونید از مدتی که از دستگاه
کار کشیدید بفهمید.برای مثال اگر پلی استیشن خود را برای مدتی بالای 3 سال دارید قطعا اون دستگاه نیاز به سرویس دارد.

تعمیرات-ps5-کرج

دیجی پد

از اینکه نمایندگی ps5 در کرج را برای خرید انتخاب کرده اید از شماسپاسگزاریم. تمام تلاش تیم دیجی پد، ایجاد سهولت در خرید محصولات اصلی شرکت sony می باشد. به این ترتیب در هر ساعت از شبانه روز می توانید باخیالی آسوده هر یک از کالاهای موجود در فروشگاه را با گارانتی و درسریع ترین زمان ممکن در کرج یا شهرهای دیگرایران تهیه کنید.

دیجی پد این افتخار را دارد که به عنوان نمایندگی رسمی ps5 در کرج به طور رسمی، خدمات مربوطه را به شما عزیزان ارائه دهد. سرویس های ما مربوط به این برند قدرتمند است که از قدیم طرفداران بسیار زیادی بین گیمرها دارد.

مهندسین مجرب دیجی پد، متخصص و با تجربه در تیم تعمیرات و فروش با استفاده از تجهیزات روز، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را با سایر قطعات و عملکرد مناسب به شما ارائه می دهند. خدمات ارائه شده در این نمایندگی به طور کلی شامل سه بخش خدمات فروش، تعمیرات و نصب بازی می باشد. شما عزیزان همچنین می توانید از مشاوران و کارشناسان ما که دانش و اطلاعات جامع را در هر یک از محصولات دارند، برای انتخاب و خرید بهترین محصول استفاده کنید.
نمایندگی رسمی پلی استیشن 5 در کرج با تضمین کیفیت خدمات و مشتری مداری، مانند این 10 سال گذشته در تلاش است اعتماد و رضایت شما عزیزان را جلب کند.

نمایندگی ps5 در کرج
نمایندگی ps5 در کرج

تعمیر کنسول های بازی از جمله پلی استیشن 5 و ps4 در نمایندگی ps5 کرج به دست مهندسانی خبره انجام می پذیرد. که با تمرکز چندین ساله بر ساختار و اجزا کنسول های بازی توانایی آن را یافته اند. و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و متدهای تعمیر، تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در کنسول ها را رفع می نمایند.

خدمات PS5

بکارگیری جدیدترین ترفندها در نمایندگی ps5 کرج این امکان را فراهم می آورد تا کاربر پس از تعمیر، لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید. و نیازی به صرف هزینه مجدد جهت خریداری ps5 جدید را نداشته باشد.

شما هموطنان گرامی می‌توانید با خیالی آسوده هر یک از کنسول های موجود در بازار را خریداری کنید زیرا پس از بروز هرگونه نقص و خرابی، نمایندگی ps5 کرج آن را به شکل اولیه و با همان کیفیت برای شما تعمیر و بازیابی خواهد کرد.

نمایندگی ps5 کرج با سالها تجربه در زمینه تعمیر و ترمیم قطعات آمادگی دارد کنسول های آسیب دیده را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در مرکز تعمیرات ps5 کرج، درشرکت به عهده بگیرد.

خدمات دیجی پد

 

تعمیرات برد پلی استیشن 2 ، پلی استیشن 3 ، پلی استیشن 4 و 5

تعمیر هارد SSD و HDD و حافظه های پلی استیشن 2

تعمیرات پردازنده پلی استیشن 5 ، 4 ، 3

تعمیر پردازشگر گرافیکی پلی استیشن 5 ، 4 ، 3

تعمیرات درایو نوری تمام پلی استیشن ها

تعویض قاب اسیب دیده یا خط افتاده پلی استیشن 5 و 4

تعمیر دسته و وسایل جانبی پلی استیشن چهار ، پنج ، سه و دو