تعمیر

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

 

تاریخچه پلی استیشن 2

PlayStation 2 یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط Sony Computer Entertainment ساخته و به بازار عرضه شده است. اولین بار در ژاپن در 4 مارس 2000، در آمریکای شمالی منتشر شد. این جانشین پلی استیشن اصلی و همچنین دومین قسمت در نام تجاری کنسول های پلی استیشن به عنوان یک کنسول نسل ششم، با دریم کست سگا، گیم کیوب نینتندو و ایکس باکس مایکروسافت رقابت می کرد.

سونی که در سال 1999 معرفی شد، پس از موفقیت چشمگیر نسل قبلی خود، توسعه این کنسول را آغاز کرد.

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

محبوبیت پلی اسیشن 2

ps2 در مارس 2000 در ژاپن، راه اندازی شد. فروش کنسول، بازی ها و لوازم جانبی در روز اول به 250 میلیون دلار رسید، که از 97 میلیون دلاری که در روز اول پخش Dreamcast ساخته شد، شکست. بلافاصله پس از انتشار، یافتن کنسول های PS2 در قفسه‌های فروشگاه ها مشکل بود به دلیل تاخیر در ساخت. گزینه دیگر خرید آنلاین کنسول از طریق وب سایت های حراج بود. PS2 در ابتدا تا حدودی بر اساس قدرت نام تجاری پلی استیشن و سازگاری با کنسول به خوبی فروخت، و تا 5 مارس 2000، یک روز پس از عرضه.

 

یکی دیگر از نقاط فروش عمده در رقابت. بعدها، سونی کیت های توسعه جدیدی را برای توسعه دهندگان بازی و واحدهای PS2 بیشتری را برای مصرف کنندگان اضافه کرد. عملکرد داخلی PS2 همچنین مخاطبان خود را فراتر از گیمر گسترش داد، زیرا قیمت اولیه آن یکسان یا کمتر از یک پخش کننده DVD مستقل بود. این امر کنسول را به یک ورود کم هزینه به بازار سینمای خانگی تبدیل کرد.

تحسین پلی استیشن 2

پلی استیشن 2 پس از انتشار مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفت و با فروش بیش از 155 میلیون واحد در سراسر جهان، پرفروش ترین کنسول بازی ویدیویی تمام دوران است. در مجموع 4000 عنوان بازی با بیش از 1.5 میلیارد نسخه فروخته شد. در سال 2004، سونی نسخه کوچکتر و سبک تری از کنسول به نام PS2 Slim منتشر کرد. حتی پس از عرضه جانشین خود، پلی استیشن 3، تا نسل هفتم محبوبیت خود را حفظ کرد. تولید آن تا سال 2013 ادامه یافت، زمانی که سونی سرانجام اعلام کرد که پس از بیش از دوازده سال تولید، یکی از طولانی‌ترین طول عمر کنسول‌های بازی ویدیویی، متوقف شده است. ساخت بازی های جدید این کنسول تا پایان عمر آن ادامه یافت.

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

 

عمده ترین مشکل پلی استیشن 2

یکی از عمده ترین مشکلات پلی استیشن 2 خرابی لنز این کنسول هستش که در طول زمان و با استفاده از دیسک های معیوب یا برخورد دست به آن مشکل ساز میشود که این قطعه در اکثر مواقع باید تعویض شود و در موارد بسیار کم قابل سرویس و تعمیر است.

کیفیت لنز ها قابل بررسی است زیرا در بسیاری از موارد اجناس کپی و بی کیفیت به جای قطعه اورجینال روی کنسول نصب میشود و زودتر از زمان ممکن نیاز به سرویس یا تعویض دارد که در این مورد هزینه اضافی و زمان زیادی از شما خواهد گرفت.

پس بهتر است کنسول خود را به مرکز تعمیرات تخصصی بسپارید تا با اطمینان کامل و بدون هزینه اضافی کنسول شما تعمیر شود.

تعمیرات پلی استیشن 2

تعداد زیادی از کنسول های پلی استیشن 2 در جهان و کشور خودمان وجود دارد به همین دلیل نسبت تعداد مشکلات و درخواست ها برای تعمیر این کنسول نسبت به دیگر کنسول ها بیشتر است. اما دلیل دیگری نیز وجود دارد که این درخواست ها زیاد است یکی از آن ها سن دستگاه است یعنی جدید ترین کنسول موجود برای 10 سال پیش است.

هر قطعه و دستگاهی عمر مفیدی دارد و بعد از آن دستگاه با کیفیت سابق کار نخواهد کرد و مشکلاتی سر راه شما قرار میدهد.

نمونه این مشکلات خرابی لنز است که بیشتر بازی هارا بالا نمی آورد و یا در حین بازی باعث بروز لگ و باگ میشود و حس و حال بازی را از گیمر میگیرد این مشکلات چیزی جز برهم خوردن اعصاب برای شما ندارد پس بهتر است بلا فاصله بعد از بروز مشکل کنسول خود را تعمیر کاران حرفه ای و با تجربه نشان دهید تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود.

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

تعویض لنز پلی استیشن 2

یکی از اصلی ترین مشکلات پلی استیشن 2 خرابی لنز میباشد .

خرابی لنز باعث کندی بازی یا به عدم اجرای بازی میباشد . یکی از علل خرابی لنز کنسول استفاده از دیسک های معیوب و یا غیر استاندارد میباشد.

علت دیگر برخورد جسمی به لنز است . در خود کنسول کنار لنز ذکر شده است که به هیچ وجه به لنز دست نزنید .

بسیاری از مردم زمانی که بازی اجرا نمیشود لنز را عقب جلو میکنند که این کار صد در صد باعث آسیب بسیار زیادی به لنز میشود.

پس بهتر است هر زمانی که دستگاه شما بازی را بالا نمی آورد در زودترین زمان ممکن به نزدیک ترین متخصص پلی استیشن 2 نشان بدهید یا هرچند وقت یکبار کنسول خود را برای سرویس به مراکز تعمیر ببرید.

ما درمرکز تخصصی دیجی پد تمامی مشکلات کنسول پلی استیشن 2 را حل میکنیم یکی از این مشکلات تعمیر لنز دستگاه میباشد.

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

تعمیر لنز پلی استیشن 2 کرج

چرا دیجی پد؟

علی رغم باور بیشتر مردم تعمیر پلی استیشن 2 کاره پیش پا افتاده ای نیست مخصوصا اگر مشکل کنسول شما از لنز دستگاه باشد.

این کار نیاز به مهارت و تجربه بسیار زیادی دارد و تعداد افرادی که اشراف کامل به این کنسول را دارند و توانایی حل مشکل شما را دارند زیاد نیست.

اما اصلا جای نگرانی نیست شما میتوانید با اطمینان خاطر کنسول خود را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بیش ظرافت تعمیر کنسول شما انجام شود.

دیجی پد با گردآوری با تجربه ترین مجرب ترین متخصصین تعمیرد کنسول های بازی علل خصوص کنسول پلی استیشن 2 توانایی حل هرگونه مشکل شما در زمینه تعمیر یا تعویض قطعات کنسول یا دسته بازی شما را دارد.

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج