نمایندگی PlayStation

نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران

نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران

نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران

تعمیر نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران با بالاترین سطح کیفی انجام می شود تا بتوانید مجددا از این دستگاه استفاده کرده و نیازی به خرید کنسول جدید نداشته باشید. کارشناسان ما برای تعمیر کنسول بازی جدید سونی از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته استفاده می کنند و به خوبی بر ساختار متفاوت و مدرن پلی استیشن 5 تسلط دارند.

این مسئله در کنار مهارت بالای تعمیرکاران، باعث شده که تمامی مشکلات و ایرادات عملکردی کنسول به درستی عیب یابی شده و برطرف گردند. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان تعمیر ps5 و یا دریافت خدمات در اسرع وقت، با کارشناسان نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران تماس بگیرید.

نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران

هزینه تعمیر ps5

برای تعیین هزینه تعمیر پلی استیشن 5 یا هر مدل و برند دیگر کنسول های بازی، باید دستگاه را عیب یابی  کرد و دید که کدام بخش ها و به چه میزانی آسیب دیده اند. معمولا تعمیر قطعات پلی استیشن چندان هزینه بر نیست. اما در صورتی که قطعات قابل تعمیر نباشند و نیاز به تعویض آنها باشد، بسته به قیمت قطعه جدید، تعمیرات ps5 سونی ممکن است هزینه بالایی داشته باشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه تعمیر ps5 بهتر است تا عیب یابی کامل دستگاه صبر کنید.

خدمات تعمیر پلی استیشن 5

به عنوان بخشی از تخصصی ترین خدمات تعمیر پلی استیشن سونی می توان به اقداماتی همچون تعمیر ضربه خوردگی، تعمیر برد اصلی، تعمیر پورت HDMI، رفع مشکلات درایو و لنز، رفع مشکل داغ شدن بیش از حد، عیب یابی و تعمیر خاموش شدن ناگهانی، تعمیرات دسته ها، عیب یابی و رفع مشکل عدم تصویر دهی به تلویزیون، رفع هنگ و فریز شدن صفحه، تعویض و یا ریبال کردن APU و South Bridge و رفع ایراد صفحه آبی اشاره کرد. این خدمات دارای ضمانت نامه معتبر نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران هستند و اصالت آنها کاملا تضمین شده است.

تعمیر پاور ps5

یکی از مهم ترین بخش ها در تعمیر ps5 مربوط به رفع مشکلات پاور است. خرابی پاور، باعث بروز مشکلاتی همچون تمامی شده شارژ دستگاه، خاموش شدن ناگهانی، فریز شدن حین اجرای بازی ها و حتی خاموش شدن کنسول می شود.

به طور کلی اگر پاور درست کار نکند، تامین برق مختل شده و همین مسئله خطر خرابی کنسول را افزایش می دهد. این در حالی است که تنها با تعمیر پاور ps5 می توان این موارد را برطرف کرده و مانع از آسیب دیدگی بیشتر کنسول شد. البته پاور همیشه هم قابل تعمیر نیست و در برخی موارد، راهی جز تعویض آن با نمونه جدید وجود ندارد.

نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران

روشن شدن چراغ قرمز چشمک زن در پلی استیشن

مشکل چشمک زدن چراغ قرمز پلی استیشن بیشتر در ps4 به وجود می‌آید. اغلب بعد از روشن شدن نوار کنار دستگاه به رنگ قرمز و چشمک زدن چراغ، پس از سه بوق دستگاه خاموش می‌شود. دلیل این اتفاق بالا رفتن دمای پلی استیشن است.

اگر پلی استیشن شما بیش از اندازه داغ می‌شود، این احتمال وجود دارد که فن پلی استیشن خراب شده باشد. برای اینکه جلوی این اتفاق را بگیرید، بهتر است پلی استیشن در فضایی مناسب که دارای تهویه است و دمای خنک‌تری دارد، قرار بگیرد. همچنین از روشن گذاشتن طولانی دستگاه نیز خودداری کنید و اجازه دهید دمای دستگاه پایین بیاید.

تعویض پورت HDMI پلی استیشن 4

یکی از رایج ترین مشکلات سونی پلی استیشن 4 که در نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران مشاهده می کنیم، خرابی پورت های HDMI است. خوشبختانه، تکنسین‌های متخصص ما مهارت و دانش کافی برای تمیز کردن و تعویض سریع پورت‌های HDMI PlayStation را دارند. به سادگی کنسول PS4 خود را برای ارزیابی و برآورد در فروشگاه به در نزدیکی بیاورید. هنگامی که تخمین زمان و هزینه را تأیید کردید، ما مستقیماً روی تعمیر پورت HDMI شما کار می کنیم.

نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران

عیب یابی «خط آبی مرگ» پلی استیشن 4

خط آبی بدنام “خط آبی مرگ” یک مشکل گسترده در میان کنسول های بازی پلی استیشن 4 است. اگر یک نور آبی به طور مداوم روی کنسول خود می بینید، ممکن است دستگاه شما با مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری مواجه شود. برخی از رایج‌ترین دلایل این مشکل عبارتند از آسیب‌دیدگی پورت‌های HDMI، هارد دیسک‌ها و منابع تغذیه. برای رفع این مشکل، دستگاه خود را به تعمیر نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران ببرید. تکنسین های ما می توانند مشکل را ارزیابی کنند و زمان و هزینه را به شما ارائه دهند.

تعمیر دسته پلی استیشن ps4 – ps5

دسته پلی استیشن سونی از بخش های سخت افزاری پلی استیشن است که ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد یا هر دلیل دیگری، دچار مشکلات سخت افزاری شود. مدارات، باتری، قاب، لاستیک دور قاب و سایر قسمت های این دستگاه در معرض آسیب های گوناگونی قرار دارند.

از آنجایی که دسته پلی استیشن در مدل های گوناگونی ساختار منحصری دارد، نیاز است برای تعمیر این قسمت از پلی استیشن به مدل و ورژن دستگاه توجه کنیم. تعمیرکاران ما در واحد اختصاصی تعمیرات به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از این دستگاه به خوبی با ساختار آن آشنایی دارند و می توانند بهترین مسیر را برای تعمیر دسته پلی استیشن انتخاب و اجرا کنند.

بعضی از دکمه‌های پلی استیشن کار نمی‌کند

یکی از ایرادات رایج دسته ps4 این است که دکمه‌های دسته گاهی اوقات کار می‌کند و گاهی از کار می‌افتد و باید چندین بار دکمه‌ها را فشار داد تا عمل کند. در دسته‌های بازی قطعه‌ای به نام ذغالی وجود دارد، زغالی دسته بازی یک قطعه مصرفی است و بعد از مدتی تمام می‌شود.

با تمام شدن زغالی به مرور دکمه‌ها با وجود سالم بودن، کار نمی‌کنند. در این زمان تنها راه برطرف شدن ایراد، تعویض زغال است. تعویض زغالی دسته کنسول باید توسط متخصص تعمیر کنسول انجام شود تا آسیب بیشتری به دسته بازی وارد نشود.

نمایندگی ps4 – ps5 در مازندران

منحرف شدن آنالوگ دسته ps4 در هنگام بازی

گاهی اوقات در حین بازی، آنالوگ را به سمت جلو حرکت می‌دهید. اما کاراکتر در بازی منحرف شده و درست حرکت نمی‌کند در این زمان ممکن است مشکل از شوکر دسته باشد یا در مدار دسته مشکلی به وجود آمده باشد. این مورد را باید ابتدا در بازی‌های شوتر تست کنید، اگر همچنان این مشکل وجود دارد، احتمالا دسته شما با دچار خرابی شده و باید تعمیر آن را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. اما اگر در بازی‌های شوتر هم کاراکتر بازی چرخش دارد، احتمالا آنالوگ دسته پلی استیشن آسیب دیده است.