نمایندگی PlayStation

نمایندگی ایکس باکس سری اس – ایکس در مازندران

نمایندگی ایکس باکس سری اس - ایکس در مازندران

نمایندگی ایکس باکس سری اس – ایکس در مازندران

 

مشخصات ایکس باکس سری اس

Xbox Series S کنسول بازی مقرون به صرفه مایکروسافت است که بازی هایی را اجرا میکند که می توانند تا وضوح 1440p و نرخ رفرش 120 هرتز را اجرا کنند. از معماری Xbox Velocity استفاده می‌کند که از یک SSD سفارشی با فضای ذخیره‌سازی فقط 512 گیگابایت استفاده می‌کند که با توجه به اینکه بازی‌ها فایل‌های سنگینی دارند، ممکن است کم به نظر برسد. اما می‌توانید با کمک یک SSD Seagate که جداگانه فروخته می‌شود، فضای ذخیره‌سازی را یک ترابایت افزایش دهید. Xbox Series S توسط یک CPU سفارشی Zen 2 با قدرت پردازش 4 TERAFLOPS تامین می شود. این دستگاه دارای 10 گیگابایت رم DDR6 است. با توجه به اینکه Xbox Game Pass دارید، از نرخ نوسازی متغیر، Dolby Atmos، Dolby Vision و دسترسی به طیف گسترده ای از بازی ها با دسترسی روز اول پشتیبانی می کنید.

نمایندگی ایکس باکس سری اس - ایکس در مازندران

تعمیر هارد دیسک XBOX SERIES S

از صداهای ساییدن گرفته تا خطاهای خواندن دیسک، کارشناسان ما آموزش دیده اند تا تقریباً هر مشکلی در هارد درایو Xbox Series S شما را برطرف کنند و اگر نتوانستند آن را تعویض کنند. ما یک عیب یابی بدون هزینه ارائه می دهیم تا بفهمیم چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. فرآیند سریع، آسان و شفاف است. برای تعمیر Xbox Series S خود امروز به نمایندگی ایکس باکس سری اس – ایکس در مازندران مراجعه کنید.

تعویض پورت HDMI

آیا در حین بازی صفحه سیاه می بینید یا صدا را نمی شنوید؟ ممکن است پورت HDMI شما مشکل داشته باشد. کارشناسان ما می‌توانند به شناسایی هر گونه آسیب و تعمیر یا تعویض Xbox Series S شما در صورت لزوم کمک کنند گاهی اوقات به محض وارد کردن آن. ما یک تخمین قیمت مقرون به صرفه برای تعمیر به شما ارائه می‌دهیم و به شما اجازه می‌دهیم در مورد آن فکر کنید. برای تصمیم گیری به زمان بیشتری نیاز دارید

چرا Xbox Series S را در دیجی پد تعمیر کنم؟

ما فقط تعمیرات Xbox Series S را با استفاده از قطعات با کیفیت انجام می دهیم. این به ما امکان می‌دهد راه‌حل‌های قابل اعتماد و مقرون به صرفه را برای تعمیرات آنها به مشتریان ارائه دهیم و باعث می‌شود که ما بدون گارانتی کیفیت بالا را تضمین کنیم. ما همیشه جزو اولین کسانی هستیم که کنسول‌های بازی جدید را پس از عرضه دریافت می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم بلافاصله تعمیرات کنسول شما را شروع کنیم. فقط کافی است به فروشگاه دیجی پد کنسول خود بیاورید.

نمایندگی ایکس باکس سری اس - ایکس در مازندران

مشخصات ایکس باکس سری ایکس

ایکس‌باکس سری ایکس عنوان کنسول‌های بازی ویدئویی خانگی در نسل نهم است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده‌است و این مدل در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ عرضه شدند. این چهارمین کنسول بازی در خانواده ایکس‌باکس و جانشین ایکس‌ باکس وان به‌شمار می‌رود که سازگاری عقبرو با تمامی نرم‌افزارها و لوازم جانبی ایکس‌ باکس وان را پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت اولویت خود را عملکرد سخت‌افزاری قرار داده‌است، که شامل پشتیبانی از صفحه با وضوح نمایش بالاتر (حداکثر وضوح ۸کی)، رهگیری پرتو بی‌درنگ، و استفاده از درایو اس‌اس‌دی با سرعت بالا به منظور کاهش زمان بارگیری بر روی مدل ایکس‌باکس سری ایکس‌ است. از همان واحد پردازش مرکزی برخوردار است، اما در آن واحد پردازش گرافیکی، حافظه و محل ذخیره‌سازی داخلی کاهش یافته‌اند و همچنین فاقد درایو نوری می‌باشد.

درباره خدمات تعمیر Xbox Series X

ما از ابزارهای تشخیصی پیشرفته استفاده می کنیم تا چه مشکلی در Xbox Series X شما وجود داشته باشد و سریع آن را برطرف کنیم. در اینجا برخی از موضوعات متداول که با آنها روبرو هستیم آورده شده است:

نمایندگی ایکس باکس سری اس - ایکس در مازندران

ترمیم هارد دیسک Xbox Series X

از صداهای سنگ زنی گرفته تا خطاهای خواندن دیسک ، متخصصان ما آموزش داده می شوند که تقریباً هرگونه مشکل هارد را در سری Xbox Series X را برطرف کنند و اگر نتوانند آن را جایگزین کنند. ما یک تشخیص بدون هزینه برای تشخیص اینکه چه مشکلی در دستگاه شما وجود دارد.

 

تعویض بندر HDMI

آیا در هنگام بازی، صفحه سیاه را می بینید یا قادر به شنیدن صدا نیستید؟ ممکن است در HDMI شما مشکلی ایجاد کند. کارشناسان ما می توانند در صورت لزوم به شناسایی هرگونه خسارت و تعمیر یا تعویض سری Xbox Series X شما کمک کنند گاهی اوقات به محض اینکه همان روز کنسول را وارد کنید. ما یک تخمین قیمت مناسب برای تعمیر خود به شما می دهیم و به شما اجازه می دهیم که به آن فکر کنید و برای تصمیم گیری به شما زمان بیشتری میدهیم .

چرا Xbox Series X را در دیجی پد تعمیر کنم؟

ما فقط تعمیرات Xbox Series X را با استفاده از قطعات با کیفیت بالا انجام می دهیم. این امر به ما امکان می دهد تا راه حل های مقرون به صرفه برای مشتریان را برای تعمیرات خود ارائه دهیم و باعث می شود کیفیت عالی از ضمانت نامه ما را تضمین کند. ما همیشه جزو اولین کسانی هستیم که کنسول های بازی جدیدی را که منتشر شده اند دریافت می کنیم ، بنابراین می توانیم شروع به اصلاح خود کنیم.

نمایندگی ایکس باکس سری اس - ایکس در مازندران