تعمیر

تعمیر سوکت HDMI پلی اسیشن 4 در کرج

تعمیر ps4 در کرج

تعمیر ps4 در کرج

رفع عیب و تعمیر ps4 در کرج از تخصصی ترین خدمات مرکز دیجی پد میباشد و از آنجایی که دستگاه ps4 یکی از رایج ترین کنسول بازی مورد استفاده در ایران می باشد، تصمیم گرفتیم تا در مرکز دیجی پد بخشی را برای این کار راه اندازی کنیم تا مورد استفاده شما کاربران گرامی قرار گیرد.

چرا تعمیر ps4 در دیجی پد؟

تعمیر ps4 در دیجی پد، شامل مجموعه ای از سرویس های تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. به طور کلی تعمیر نیاز به مهارت و دانش فنی نرم افزاری و سخت افزاری دارد. همچنین اگر در مراحل باز کردن و تعمیر این محصول از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده شود، شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود. نمایندگی تعمیرات Ps4 ، خدمات مربوط به تشخیص انواع مدل های این محصول، را به کاربران محترم ارائه می دهد. تیم تعمیرات Ps4 پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند. تعمیر دسته، تعویض بردها، تعمیر و تعویض لنز، تعمیر و تعویض پورت های ورودی و خروجی و مواردی از این دست، عمده اقداماتی هستند که در جهت رفع مشکلات و تعمیرات Ps4 در کرج انجام می گردد.

برای اطلاعت بیشتر درباره تعمیر Ps4 با پشتیبانی دیجی پد در تماس باشید.

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج

واحد تعمیرات ps4 در کرج

تعمیرات PS4 مطابق با آخرین متد روز دنیا در نمایندگی ps4 در کرج انجام می گردد . سونی از سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت PS4 کرد. این مرکز با بهره مندی از تخصص ، مهارت ، خلاقیت ، تجربه ، دانش و فراست کارشناسان فنی و مهندسان خود توانسته است در زمینه ی فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه ی خدمات بپردازد . تمامی خدمات ریکاوری در بخش تعمیرات نمایندگی ps4 در کرج با بکارگیری مدرنترین ابزارآلات ترمیم و بازیابی انجام می شود . تعمیرات پلی استیشن سونی با ارائه ی گارانتی معتبر می باشد .

لازم به ذکر است ، این مرکز وارد کننده قطعات و تجهیزات اورجینال نیز می باشد . کادرفنی مرکز تعمیرات ps4 در کرج  ابتدا به آنالیز جزء به جزء قطعات دستگاه پرداخته سپس بهترین گزینه برای تعمیر را برمی گزینند . بدیهی است با این روش ضریب خطای کارشناسان فنی حین پروسه ی تعمیر به صفر می رسد . رسالت مهمی که نمایندگی ps4 در کرج دنبال می کند این است که کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین بهره را ببرند .

تعمیرات ps4

رفع عیب و تعمیر ps4 در کرج از تخصصی ترین خدمات مرکز دیجی پد میباشد و از آنجایی که دستگاه ps4 یکی از رایج ترین کنسول بازی مورد استفاده در ایران می باشد، تصمیم گرفتیم تا در مرکز دیجی پد بخشی را برای این کار راه اندازی کنیم تا مورد استفاده شما کاربران گرامی قرار گیرد.

تعویض پورت HDMI ps4

در دیجی پد تقریباً هر مشکل از ps4 را دیده‌ایم، اما یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که می‌بینیم آسیب‌دیدگی پورت‌های HDMI است. اگر ps4 شما دارای پورت HDMI آسیب دیده یا خم شده است، به دیجی پد مراجعه کنید. ما می توانیم به سرعت پورت HDMI شما را تعویض کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات ps4 و اطلاع از قیمت با کارشناسان دیجی پد در تماس باشید.

تعمیر ps4 در کرج

مشکل خاموش شدن PS4

یکی از رایج ترین مشکلات PS4، خاموش شدن ناگهانی کنسول به هنگام استفاده کاربر از آن است. همچنین ممکن است گاهی اوقات حتی با فشردن دکمه Power هم روشن نشود.

اگر این مشکل در حال وقوع باشد، کاربران به جای دیدن یک چراغ سفید، یک چراغ چشمک زن آبی یا قرمز می بینند. این مورد اولین بار در نوامبر ۲۰۱۳ مشاهده شد و سونی خیلی زود مجموعه ای از اصلاحات را برای رفع این مشکل ارائه کرد. همچنین این گزینه را در اختیار کاربران قرار داد تا اگر هیچ یک از این عملیات ها نتیجه بخش نبود، نسبت به تعویض کنسول های خود اقدام کنند. البته این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است، اما اگر روزی با آن مواجه شدید باید:

  • کابل HDMI را بررسی کنید.
  • هارد درایو را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که PS4 به خوبی تهویه می شود.

سونی برای این مشکل، راهنمای عیب یابی ارائه کرده است. اما در صورت عدم موفقیت می توانید با پشتیبانی دیجی پد تماس بگیرید تا ما بتوانیم کمکتان کنیم.

مشکل خواندن دیسک در PS4

اکنون که سونی آپدیت جدیدی را ارائه کرده است، این مشکل چندان دیده نمی شود؛ اما اگر روزی دیسک را درون دستگاه قرار دادید و آن را نخواند، می توانید از راهنمای زیر استفاده کنید.

مطمئن شوید که دیسک را خارج (Eject) کرده اید، سپس کنسول را به طور کامل خاموش کنید. حتما حواستان باشد که به جای خاموش شدن در حالت Sleep قرار نگرفته است. سپس یک دقیقه صبر کرده و دوباره آن را روشن کنید. اگر این روش مشکل را حل نکرد، دوباره آن را خاموش کرده و این بار یک دقیقه از برق جدا کنید.

 

نمایندگی تعمیرات دسته های پلی استیشن در کرج

دیجی پد با سالها تجربه در زمینه تعمیرات کنسول های بازی و دسته های آن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. هدف این مرکز تخصصی همواره رضایتمندی مشتریان عزیز است. شما می توانید برای مشاوره در خصوص تعمیر دسته ps5 در کرج یا درخواست تعمیرات کنسول های بازی از طریق شماره های تماس دیجی پد با متخصصان ما در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری در مراکز این شرکت حضور پیدا کنید.

مشکلات رایج دسته ps4

روشن نشدن دسته PS4
یکی از مشکلاتی که دسته PS4 با آن رو به رو است ، روشن نشدن دسته میباشد. از مهم دلایل آن شارژ کردن دسته ها با شارژر غیر اورجینال یا استفاده از شارژر موبایل برای شارژ کردن دسته هاست که منجر به سوختن IC دسته PS4 میشود. در صورتی که دسته شما تحت هیچ شرایطی روشن نمیشود ، بهتر است دسته ps4 خود را به تعمیرکار خبره داده تا با تعویض IC آن وضعیت دسته به حالت عادی بازگردد. بهتر است خود برای تعمیر این مشکل اقدام نکنید زیرا قطعات برخی دسته ها و برد ها با یکدیگر تفاوت داشته و نیازمند تعمیرکاری خبره در این زمینه است. تعمیرکاران مجموعه دیجی آنلاین ۲۴ با داشتن تخصص های لازم میتوانند عمل تعویض IC دسته های PS4 را برای شما در کمترین زمان و با بیشترین دقت انجام دهند.

انحراف شوک دسته ها در بازی
یکی دیگر از مشکلات رایج دسته های PS4 انحراف شوک ها حین بازی است. اگر چنین تجربه ای را داشته باشید ، میدانید که این مشکل در حین بازی بسیار آزاردهنده خواهد بود. راه بر طرف کردن مشکل انحراف شوک دسته PS4 تنها با تعویض آنها صورت میگیرد. متخصصین ما میتوانند این کار را به راحتی برای شما انجام دهند.

دکمه های R1 ، R2 ،L1 ، L2 خارج از کنترل عمل می کنند
در صورتی که دکمه های L1 ، L2 ، R1 ، R2 خارج از کنترل شما عمل میکنند ، نیاز است که لیات (Layout) دسته ها تعویض گردنند.

عمل نکردن دکمه ها و اتمام ذغالی دسته PS4
اگر در حین بازی متوجه شده اید که عملکرد دکمه خوب نیست و باید چندین بار دکمه ها را بزنید تا عمل کند ، به احتمال بسیار زیاد ذغالی دکمه های دسته PS4 شما تمام شده و نیاز به تعویض دارند. این کار با هزینه ای اندک توسط تیم تعمیر کار دیجی آنلاین ۲۴ صورت خواهد گرفت.

نمایندگی خرید کنسول بازی در کرج

مشکل کمبود فضا برای ذخیره سازی

فضای کافی برای ذخیره سازی بازی ها بدون حذف کردن بازی قبلی یکی از ویژگی هایی است که برای PS4 در نظر گرفته شده است. پلی استیشن 4 دارای فضای ذخیره سازی ترابایتی است تا یکی از مشکلات رایج پلی استیشن 4 یعنی کمبود فضا را بر طرف کرده باشد. البته با پیشرفته تر شدن بازی ها به تبع میزان حجم و فضای بیشتری را اشغال می کنند.

استفاده از هارد درایوهای اکسترنال از طریق USB، تعویض درایو داخلی پلی استیشن 4 چرا که این کنسول از تمام درایو های 2.5 اینچی با فضای بالاتر از 160 گیگابایت پشتیبانی می کند. با این حال این وضعیت گارانتی دستگاه را از بین نمی برد. برای سیو بازهای خود می توانید از فضای ابری پلی استیشن پلاس استفاده کرده یا بازی را به یک فلش منتقل کنید.

مشکل در اتصال به شبکه ی PS4

این مشکل با خطاهای NW-31201-7 و WV-33899-2 نمایش داده می شود. از دسترس خارج شدن و خطاهای مربوط به شبکه با شماره ی CE-33991-5 به کاربر اطلاع داده می شود. در این وضعیت بهترین کار صبر کردن است تا اتصال صورت بگیرد. در صورت فعال بودن PSN و عدم اتصال، تنظیمات DNS را تغییر دهید، فرم ویر مودم را به روز رسانی نمایید، کابل شبکه را جدا کرده دوباره وصل کنید، تنظیمات شبکه را پاک کرده دوباره مراحل وصل شدن را طی کنید. از طریق این راه ها می توانید بخش مهمی از مشکلات رایج پلی استیشن4 را برطرف کنید.

تعمیرات لنز ps4 کرج

مشکل فریز شدن یا قفل شدن بازی در PS4

شاید فریز شدن در بازی جزو رایج ترین مشکلات PS4 نباشد اما برخی از کاربران گزارش داده اند که در حین بازی دچار فریز یا به اصطلاح لگ شدند. این مشکل می تواند روند پیشرفت بازی را مختل کرده و موجب ناامیدی بازیکنان شود. این یک مشکل رایج است اما چندان گسترده نیست. اگر این اتفاق افتاد، دو کار اصلی وجود دارد که کاربران باید انجام دهند.

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که به دنبال آپدیت جدید PS4 باشید. سونی به صورت دوره ای نرم افزار جدیدی را برای PS4 منتشر می کند که در آن به رفع باگ ها پرداخته است. این روش می تواند مشکل فریز شدن خیلی از کاربران را برطرف کند.

اگر PS4 شما پس از یک بازی طولانی فریز شد، مطمئن شوید که دستگاه بیش از حد داغ نشده باشد. اگر این کنسول درون یک مرکز بازی سرپوشیده قرار گرفته و یا بر روی سطح صافی نباشد، ممکن است بیش از حد داغ شود. در این صورت، با انتقال دستگاه به منطقه ای باز تر می توانید از فریز شدن آن در حین بازی جلوگیری کنید.

برای کاربرانی که نمیتوانند این مشکل یا سایر مشکلات PS4 را برطرف کنند، پشتیبانی دیجی پد گام بعدی برای آن هاست. کاربران می توانند از طریق چت یا تلفن با پشتیبانی ما در ارتباط باشند.

مشکلات رایج PS4 در مرکز تعمیر سونی PS4 در گوهردشت

  • عدم اتصال به شبکه
  • از بین رفتن save بازی
  • Over Heat یا داغ کردن بیش از حد دستگاه
  • پریدن ناگهانی از بازی هنگام اجرای بازیها
  • عیب یابی آی سی ها و چیپ های گرافیک
  • عیب یابی مدار کنسول های بازی
  • نشناختن دسته بازی
  • بالا نیامدن هارد

خدمات تعمیر PS4 در گوهردشت شامل چه مواردی میشود؟

  • ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در گوهردشت
  • تعمیر CPU در مرکز تعمیرات PS4 سونی در گوهردشت
  • تعمیر و تعویض GPU پلی استیشن ۴ گوهردشت
  • عوض کردن جای USB پلی استیشن ۴ در گوهردشت
  • تعمیر و در صورت لزوم، تعویض HDMI در مرکز تعمیرات PS4 سونی در گوهردشت
  • تعمیرات تخصصی و حرفه ای پلی استیشن ۴ در گوهردشت
  • انجام تعمیرات شارژر دسته بندی فابریک و جنرال سرویس دسته بندی ها در PS4 سونی در گوهردشت
  • تعویض لنز PS4 سونی در گوهردشت
  • عیبیابی مدار PS4 سونی و برطرف کردن آن در گوهردشت

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج