تعمیرات

تعمیرات پلی استیشن 1 در کرج

تعمیرات پلی استیشن 1 در کرج

تعمیرات پلی استیشن 1

اولین حضور سونی در عرصه بازی های ویدیویی

پلی استیشن اولین بار در ژاپن در 3 دسامبر 1994 عرضه شد و ورود سونی به بازار بازی های ویدیویی بود. این یک موفقیت فوری بود و فروش بسیار زیادی از رقبای خود داشت.

در سال 2005، این اولین کنسول بازی بود که به فروش 100 میلیون دستگاه رسید. پس از یک عمر تولید بیش از 11 سال، سونی پلی استیشن (و همچنین PS One بازطراحی شده) را در مارس 2006 متوقف کرد.

تعمیر پلی اسیشن 1 در کرج

عمده مشکلات پلی استیشن 1

پلی استیشن روشن نمی شود:

ابتدا مطمئن شوید که سیم برق هم در پشت دستگاه و هم در پریز برق به درستی وصل شده است. اگر مشکل برطرف نشد، پلی استیشن را به پریز برق دیگری متصل کنید. اگر دستگاه همچنان روشن نمی شود، ممکن است سیم برق معیوب داشته باشید یا ممکن است نیاز به تعویض منبع تغذیه داشته باشید.

کنسول در حین بازی ناگهان ریست میشود:

این ممکن است نتیجه کابل برق معیوب یا شل بودن پریز برق باشد. (پریز برق محل اتصال پشت دستگاه است که سیم برق را دریافت می کند). تعمیر پریز برق امکان پذیر است، اما ممکن است نیاز به لحیم کاری داشته باشد. این کار نیاز به دقت بسیار زیادی دارد. در مرکز تخصصی تعمیرات پلی استیشن 1 دیجی پد با حضور متخصصین با تجربه و مجرب هیچ جای نگرانی نیست و شما میتوانید با اطمینان خاطر دستگاه خود را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت لازم دستگاه شما تعمیر شود.

عدم وجود تصویر در تلویزیون:

اطمینان کامل حاصل کنید که کابل‌های ویدیو به درستی به تلویزیون شما وصل شده‌اند و مطمئن شوید که ورودی ویدیو و کانال صحیح در تلویزیون شما انتخاب شده است. اگر تلویزیون همچنان هیچ تصویری را نشان نمی دهد، ممکن است Logic Board مشکل داشته باشد و باید تعویض شود.

تعمیرات پلی استیشن 1 در کرج

 

تاریخچه پلی استیشن 1

پلی استیشن توسط {کن کوتاراگی} یک مدیر اجرایی سونی که مدیریت بخش مهندسی سخت افزار را بر عهده داشت و بعدها “پدر پلی استیشن” لقب گرفت، طراحی شد. علاقه کوتاراگی به کار با بازی های ویدیویی از دیدن بازی های دخترش در Famicom نینتندو شروع شد.کوتاراگی نینتندو را متقاعد کرد تا از پردازشگر صوتی SPC-700 خود در سیستم سرگرمی سوپر نینتندو (SNES) از طریق نمایش قابلیت‌های این پردازنده استفاده کند.

تمایل او به کار با نینتندو ناشی از تحسین او از Famicom و اعتقاد به تبدیل شدن کنسول های بازی ویدیویی به سیستم های سرگرمی خانگی اصلی بود. اگرچه کوتاراگی تقریباً اخراج شد زیرا بدون اطلاع سونی با نینتندو کار می‌کرد، رئیس‌جمهور نوریو اوهگا به پتانسیل موجود در تراشه کوتاراگی پی برد و تصمیم گرفت او را تحت حمایت خود نگه دارد.

آغاز به کار پلی استیشن به یک سرمایه گذاری مشترک بین نینتندو و سونی در سال 1988 برمی گردد. نینتندو فناوری فلاپی دیسک را برای تکمیل کارتریج‌ها در قالب Family Computer Disk System تولید کرده بود و می‌خواست این استراتژی ذخیره‌سازی مکمل را برای SNES ادامه دهد. از آنجایی که سونی قبلاً برای تولید پردازنده صوتی SPC-700 برای SNES قرارداد بسته بود، نینتندو با سونی قراردادی را برای توسعه یک CD-ROM افزودنی، که به طور آزمایشی “Play Station” یا “SNES-CD” نامیده می شد، منعقد کرد.

تعمیرات پلی استیشن 1 در کرج

برخی از مشکلات رایج در پلی استیشن 1

برخی از رایج ترین مشکلاتپلی استیشن 1 پریدن ویدیو، پرش صدا، عملکرد ضعیف در حین پخش یا نخواندن دیسک است. در اینجا برخی از رایج ترین راه حل ها برای تعمیر پلی استیشن 1 شما آورده شده است.

آیا پلی استیشن شماهم این مشکلات را دارد؟

رایج ترین عیوب پلی استیشن 1 پرش تصویر نخواندن دیسک، اکشن ضعیف بازی و فیلمبرداری کامل (FMV) ضعیف در ابتدای بازی است. گاهی اوقات هر چه دستگاه بیشتر روشن باشد، مشکل بدتر می شود.

 

لطفاً توجه داشته باشید:

مشکلات در مورد دیسک های کپی شده بیشتر آشکار می شود زیرا آنها هرگز نمی توانند لیزر را به اندازه یک دیسک اصلی منعکس کنند. این به این دلیل است که برنامه نویس‌ها نمی‌توانند حفره‌هایی را که داده‌ها را روی دیسک CD-r تشکیل می‌دهند، به همان خوبی که با یک دیسک فشرده می‌بینید رایت کنند.

تعمیرات پلی استیشن 1 در کرج

تعمیرات پلی استیشن 1

مشکلات دسته بازی پلی استیشن1

اینجا درمرکز تعمیر تخصصی کنسول های بازی دیجی پد علاوه بر تعمیر کنسول های بازی هرگونه مشکلی در زمینه دسته های این کنسول ها باشد قابل حل شدن هست.

از جمله مشکلات دسته های بازی نسل یک و دو پلی استیشن {باسیم} قطعی در قسمت اتصال سیم به دسته هستش که عموما به خاطر نحوه جمع کردن می باشد که این مشکل فقط با تعویض دسته حل شده اما دیگر مشکلات همچون کار نکردن دکمه ها کار نکردن شوک های دسته و عدم اتصال دسته به کنسول قابل حل میباشد و یکسری قطعات باید تعویض یا تعمیر شود.

چرا دیجی پد؟

علی رغم باور بیشتر مردم تعمیر پلی استیشن 1 کاره پیش پا افتاده ای نیست و نیاز به مهارت و تجربه بسیار زیادی دارد و تعداد افرادی که اشراف کامل به این کنسول را دارند و توانایی حل مشکل شما را دارند زیاد نیست.

اما اصلا جای نگرانی نیست شما میتوانید با اطمینان خاطر کنسول خود را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بیش ظرافت تعمیر کنسول شما انجام شود.

دیجی پد با گردآوری با تجربه ترین مجرب ترین متخصصین تعمیرد کنسول های بازی علل خصوص کنسول پلی استیشن 1 توانایی حل هرگونه مشکل شما در زمینه تعمیر یا تعویض قطعات کنسول یا دسته بازی شما را دارد.

تعمیر کنسول و دسته پلی استیشن 1

چرا نباید کنسول خود را برای تعمیر به هرکسی دهید؟

چرا با تعمیرکاران بی نامی که ممکن است شما را فریب دهند تا خدمات تکراری غیرضروری را به خطر بیندازید، در حالی که می توانید با ما خیالتان راحت باشد؟

عده ای افراد سود جو بدون درک شرایط مردم با گاها ایراداتی روی کنسول یا کنترلر شما میگذارند صرفا جهت دریافت مبالغی نا متعارف.

چون اکثر مردم علم کافی برای برآورد مشکلات دستگاهشان ندارند افرادی از این موقعیت سو استفاده میکنند و بدون انجام کار خاصی روی دستگاه از شما مبلغی دریافت میکنند.

اما در نمایندگی پلی استیشن 1 {دیجی پد} متخصصین کاملا مجربی وجود دارند که با کمک از تجربه چندیدن ساله خود ایرادات دستگاه شما را پیدا کرده و در صورت عدم وجود مشکل به شما اطلاع خواهند داد

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج