نصب بازی

فلش خور کردن پلی استیشن 2 در کرج

فلش خور کردن پلی استیشن 2

فلش خور کردن پلی استیشن 2 در کرج

تاریخچه پلی استیشن 2

PlayStation 2 یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط Sony Computer Entertainment ساخته و به بازار عرضه شده است. اولین بار در ژاپن در 4 مارس 2000، در آمریکای شمالی منتشر شد. این جانشین پلی استیشن اصلی و همچنین دومین قسمت در نام تجاری کنسول های پلی استیشن به عنوان یک کنسول نسل ششم، با دریم کست سگا، گیم کیوب نینتندو و ایکس باکس مایکروسافت رقابت می کرد.

سونی که در سال 1999 معرفی شد، پس از موفقیت چشمگیر نسل قبلی خود، توسعه این کنسول را آغاز کرد.

 

فلش خور کردن پلی استیشن 2

محبوبیت پلی اسیشن 2

ps2 در مارس 2000 در ژاپن، راه اندازی شد. فروش کنسول، بازی ها و لوازم جانبی در روز اول به 250 میلیون دلار رسید، که از 97 میلیون دلاری که در روز اول پخش Dreamcast ساخته شد، شکست. بلافاصله پس از انتشار، یافتن کنسول های PS2 در قفسه‌های فروشگاه ها مشکل بود به دلیل تاخیر در ساخت. گزینه دیگر خرید آنلاین کنسول از طریق وب سایت های حراج بود. PS2 در ابتدا تا حدودی بر اساس قدرت نام تجاری پلی استیشن و سازگاری با کنسول به خوبی فروخت، و تا 5 مارس 2000، یک روز پس از عرضه.

 

یکی دیگر از نقاط فروش عمده در رقابت. بعدها، سونی کیت های توسعه جدیدی را برای توسعه دهندگان بازی و واحدهای PS2 بیشتری را برای مصرف کنندگان اضافه کرد. عملکرد داخلی PS2 همچنین مخاطبان خود را فراتر از گیمر گسترش داد، زیرا قیمت اولیه آن یکسان یا کمتر از یک پخش کننده DVD مستقل بود. این امر کنسول را به یک ورود کم هزینه به بازار سینمای خانگی تبدیل کرد.

 

 

موفقیت PS2 در پایان سال 2000 باعث شد سگا هم از نظر مالی و هم از نظر رقابتی مشکلاتی ایجاد کند و سگا اعلام کرد که Dreamcast را در مارس 2001 متوقف می کند . درست 18 ماه پس از عرضه موفقیت آمیز آن. علی رغم اینکه Dreamcast هنوز تا سال 2001 پشتیبانی می‌شد. PS2 تنها کنسول نسل ششم برای بیش از 6 ماه باقی ماند تا اینکه با رقبای جدیدی روبرو شد. GameCube نینتندو و Xbox مایکروسافت. بسیاری از تحلیلگران یک تطابق سه جانبه نزدیک بین این سه کنسول را پیش بینی کردند.

Xbox قدرتمندترین سخت افزار را داشت، در حالی که GameCube کم هزینه ترین کنسول بود و نینتندو سیاست خود را برای تشویق توسعه دهندگان شخص ثالث تغییر داد. در حالی که پلی‌استیشن 2 از نظر تئوری ضعیف‌ترین مشخصات را در بین این سه مشخصات داشت، به دلیل پایه نصب‌شده به همراه تعهد قوی توسعه‌دهنده،

در حالی که بازی‌های اولیه پلی‌استیشن 2 متوسط ​​در نظر گرفته می‌شد، این در طول فصل تعطیلات سال 2001 با انتشار چندین بازی پرفروش تغییر کرد که شتاب فروش PS2 را حفظ کرد و رقبای جدیدتر خود را از بین برد. سونی همچنین با ایکس‌باکس مقابله کرد و انحصاری‌های پلی‌استیشن 2 را برای بازی‌های مورد انتظار مانند سری Grand Theft Auto و Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty تضمین کرد.

 

نحوه اجرای بازی های PS2 از درایو فلش USB

آیا PS2 می تواند از درایو فلش USB استفاده کند؟
هنگامی که سونی PS2 را توسعه داد، ویژگی‌ای را اضافه کرد که در کنسول قبلی وجود نداشت . توانایی استفاده از درایوهای فلش USB برای ذخیره فایل‌ها. علاوه بر استفاده از کارت‌های حافظه استاندارد پلی‌استیشن، درایو فلش USB به کاربران PS2 امکان ذخیره‌سازی فایل تقریباً نامحدود را می‌دهد.

آیا می توانید از فلش برای بازی استفاده کنید؟
آیا می توان بازی را از فلش USB اجرا کرد؟ بله. اکثر بازی ها را می توان روی فلش USB نصب کرد و می توانید آنها را از دستگاه ذخیره سازی اجرا کنید. علاوه بر این، می توانید Steam را بر روی یک درایو فلش USB نیز نصب کنید.

پورت های USB در ps2 برای چیست؟

همه دستگاه ها به پورت های USB نیاز دارند. در PS2 اصلی یک محفظه HDD وجود داشت که می‌توانید بازی‌ها را برای بارگذاری سریع‌تر نصب کنید. اما در PS2 slim، آنها هارد bay را حذف کردند. بنابراین، برنامه هایی مانند Action Reply Max و Code Breaker از پورت USB برای انتقال فایل ها از کارت حافظه به USB استفاده می کنند.

میشه رام رو روی ps2 بازی کرد؟
رام پلی استیشن 2 به شکل ISO است که یک تصویر دیسک است (که منطقی است زیرا بازی های PS2 مبتنی بر دیسک بودند). فایل ISO یک کپی از فایل های اصلی بازی است، البته می توانید از فایل های ISO به چند دلیل دیگر استفاده کنید. رام ها از طریق شبیه ساز به کاربران اجازه می دهند تا بازی های خود را انجام دهند.

 

فلش خور کردن پلی استیشن 2فلش مموری بهتر است یا هارد اکسترنال؟

فلش مموری بهتر است یا هارد اکسترنال؟در کل عملکرد هارد اکسترنال بهتر از فلش است. در صورت مقایسه هارد دیسک های خارجی و درایوهای فلش، به طور معمول، هارد دیسک های اکسترنال در انتقال اطلاعات انبوه بسیار سریعتر هستند در حالی که درایوهای فلش USB ممکن است هنگام انتقال بیت های کوچک داده سریعتر باشند.

 

آیا می توانم بدون کارت حافظه بازی ها را روی PS2 ذخیره کنم؟

کارت های حافظه به شما امکان می دهند پیشرفت خود را در بازی های پلی استیشن 2 مورد علاقه خود ذخیره کنید. هنوز هم می‌توانید بدون کارت حافظه روی کنسول بازی کنید، اما نمی‌توانید پیشرفت خود را ذخیره کنید، و بسته به بازی، ممکن است مجبور شوید قبل از شروع بازی، برخی از صفحه‌های دیگر را مرور کنید.

 

آیا می توانید از کنترلر PS4 روی PS2 استفاده کنید؟

آداپتور Brook USB Super USB به شما امکان می دهد از کنترلرهای PS3 و PS4 در هر دو PS1 و PS2 استفاده کنید. … پس از آن، فقط یک کنترلر PS3 یا PS4 را با استفاده از کابل USB به آداپتور متصل کنید. پس از اتصال، دکمه PS را روی کنترلر فشار دهید تا با آداپتور جفت شود.

آیا کنترلرهای بی سیم PS2 وجود دارد؟

مانند کنترلر Logitech Cordless Action، Logitech Cordless Controller یک کنترلر بی سیم پلی استیشن 2 با مجوز رسمی است که توسط لاجیتک ساخته شده است. این دارای تمام دکمه ها (از جمله عملکرد آنالوگ) کنترلر استاندارد DualShock 2 است و با بازی هایی که به DualShock 2 نیاز دارند سازگار است.

 

دسته بی سیم پلی استیشن 2

قدیمی بودن کنسول بازی

امروزه به خاطر قدیمی شدن این کنسول بسیاری از تعمیر کاران از تعمیر این کنسول صرف نظر میکنند.

اما اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما در مرکز تخصصی تعمیرات پلی استیشن هر نسلی از این کنسول و کنسول های دیگر فارغ از سن و قدمت این کنسول بررسی میکنیم و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را حل میکنیم

اینجا ما در دیجی پد به همراه تکنسین های با تجربه مجرب سعی داریم بهترین خدمات را به شما اراعه بدهیم فارغ از نوع کنسول شما ما با دقیق ترین دستگاها بررسی و تعمیر میکنیم.

چرا دیجی پد؟

علی رغم باور بیشتر مردم تعمیر پلی استیشن 2 کاره پیش پا افتاده ای نیست.

این کار نیاز به مهارت و تجربه بسیار زیادی دارد و تعداد افرادی که اشراف کامل به این کنسول را دارند و توانایی حل مشکل شما را دارند زیاد نیست.

اما اصلا جای نگرانی نیست شما میتوانید با اطمینان خاطر کنسول خود را به ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن و با بیش ظرافت تعمیر کنسول شما انجام شود.

دیجی پد با گردآوری با تجربه ترین مجرب ترین متخصصین تعمیرد کنسول های بازی علل خصوص کنسول پلی استیشن 2 توانایی حل هرگونه مشکل شما در زمینه تعمیر یا تعویض قطعات کنسول یا دسته بازی شما را دارد.

 

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج