تعمیر

تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج

تعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج

نعمیر دسته ایکس باکس سری ایکس در کرج بخاطر بالا رفتن قیمت دسته XBOX بهتر هست بجای خرید دوباره آن دسته را به ما بسپارید. تیم دیجی پد هم از نظر ظاهری و هم از نظر قیمت و عملکردی میتواند دسته شما را مثل روز اولی که خریداری کرده بودید تعمیر و یا قطعات آن را به طور کامل تعویض کند. و در نظر داشته باشید صفر تا صد دسته قابلیت تعمیر و تعویض دارد. پس اگر دسته شما اورجینال هست نگران هیچ چیز نباشید.

چگونه Dualshock خودم را تحویل DIGIPED بدهم ؟

با مراجعه به قسمت تماس با ما وبسایت میتوانید آدرس فروشگاه را مشاهده و مورد تعمیری خود را تحویل دیجی پد دهید همچنین اگر

شهرستان هستید دسته های خود را بسته بندی نموده و آن را از طریق پست به آدرس ذکر شده در سایت برای ما پست کرده

و حدالامکان لطف بفرمایید. ایراد دسته خود را داخل کاغذی نوشته و به همراه بسته خود تحویل پست دهید.

توجه کنید تیم دیجی پد در کمترین زمان ایرادات دسته شما را به همراه هزینه آن به شما گزارش میکند و بعد شروع به تعمیر دسته

شما می کنیم٬ لذا در صورت تمایل شما دسته تعمیر خواهد شد و در صورت عدم رضایت جنس برگشت خواهد شد و هزینه ای بابت عیب

یابی از مشتری دریافت نخواهد شد.

بیشترین مشکلات شما با آنالوگ دسته هست قبول دارید ؟

شاید توجه کرده باشید هنگام اجرای بازی به خصوص در فوتبال و یا بازی های شوتر بازیکن به صورت غیر ارادی جا به جا شده و یا در بازی

های شوتر در هنگام هدف گیری دسته شما خود به خود هدف را جا به جا میکند این مشکل به شدت با اعصاب و روان شما بازی میکند

مشکل همین آنالوگ است ولی این قطعه متاسفانه قابلیت تعمیر ندارد و حتما میبایستی تعویض شود تا به عملکرد روز اول خود برگردد.

کنترلر خارج از محدوده

همانطور که می‌دانید کنترلر‌های ایکس‌باکس سری ایکس بی‌سیم هستند و همین باعث ایجاد محدودیتی از جمله خارج شدن از محدوده آنتن‌دهی می‌شود. حداکثر فاصله‌ پوشش کنترلر ایکس‌باکس سری ایکس 19 فوت (5.7 متر) است، اما وجود اشیا مانند دیوار، بین کنسول و کنترلر می‌تواند این محدوده را به شدت کاهش دهد.

اگر شما نزدیک به کنسول نبودید و کنترلر به صورت غير منتظری قطع شده، فقط سعی کنید به کنسول نزدیک‌تر شوید و اتصال را دوباره برقرار کنید. اگر مجدد در فاصله نه چندان دور ارتباط خود را از دست دادید،سعی کنید اشیایی که بین کنترلر شما و ایکس‌ باکس قرار دارد را کم کنید.

عدم فعالیت کنترلر

به منظور جلوگیری از تخریب و کوتاه شدن عمر باتری، کنترلر‌های ایکس‌ باکس سری ایکس در صورتی که 15 دقیقه از آن‌ها استفاده نشود بهصورت اتوماتیک وارد عالت عدم فعالیت می‌شوند.

دکمه Xbox را فشار دهید تا دوباره وصل و همگام سازی شود. برای جلوگیری از این اتفاق، هر چند دقیقه یکبار به کنترلرتان سر بزنید و یکی از دکمه‌های آن و یا حداقل یکی از آنالوگ‌ های آن را بالا و پایین کنید.

نکته:جلوگیری از خاموش شدن دسته تنها باعث می‌شود که عمر باتری کنترلر‌ شما کوتاه شود. پس تا حدممکن از انجام چنین کاری دست بکشید.

تعداد زیادی کنترلرِ متصل

مشکل: یک ایکس‌ اکس تنها می‌تواند هشت کنترلر را تحت پوشش خود قرار دهد و اجازه نمی‌دهد بیشتر از این تعداد کنترلر به دستگاه وصل باشد.

اگر قبلا هشت کنترلر وصل کرده‌اید، با فشردن دکمه Xbox و انتخاب گزینه خاموش کردن کنترلر روی تلویزیون، یکی از آن‌ها را خاموش کرده و دسته جدید مدنظرتان را وصل کنید.

باتری‌ها ضعیف شده‌اند

باتری ضعیف قادر خواهد بود تا قدرت سیگنال‌های کنترلر بی‌سیم ایکس‌ باکس سری ایکس را کاهش دهد و این باعث به وجود آمدن قطع و وصل شدن‌ های پی‌ در پی می‌شود. زمانی که عمر باتری شما به آخر رسیده باشد، دکمه Xbox کنترلر مرتبا چشمک می‌زند و حتی ممکن است کنترلر شما خاموش شود.

هدست از اتصال کنترلر جلوگیری می‌کند

در بعضی از موارد، هدست و یا میکروفون مانع وصل شدن کنترلرِ ایکس‌ باکس سری ایکس شما می‌شود.

اگر هدست و یا میکروفونی به کنترلر تان وصل کردید، آن را جدا کرده و دوباره وصل کنید. ممکن است بعد از یک بار قطع و وصل کردن مشکل شما حل شود.

دستگاه بی‌سیم دیگری درحال مداخله است

دستگاه ایکس‌ باکس سری ایکس شما از همان بلوتوث بهره می‌برد که دیگر وسایل الکترونیکی داخل خانه‌تان از آن بهره‌مند است. ممکن است وسایلی حتی مانند بلوتوث گوشی باعث ایجاد اختلال شوند.

سعی کنید دیگر وسایل الکترونیکی که از بلوتوث استفاده می‌کنند را خاموش کنید. دستگاه‌ هایی مانند: گوشی‌ها،‌لپ‌تاپ‌ ها، تب‌لت‌ها و هر دستگاهی که درگاه بلوتوث دارد.  را نیز خاموش کنید. اگر انجام چنین کاری برایتان امکان پذیر نیست، حداقل سعی کنید که وسایل نام برده شده را از ایکس‌ باکس دور نگهدارید.

کنترلر با دستگاه اشتباهی هم‌گام می‌شود

کنترلر‌های ایکس‌ باکس تنها می‌توانند به یک کنسول وصل شوند. اگر می‌خواهید آن‌ ها را با کنسول جدیدی همگام کنید، نمی‌توانید زمان زیادی را با کنسول اصلی کار کنید.

با کنسولی که می‌خواهید کنترلر به آن وصل شود هم‌گام شوید. باید این کار هر بار که می‌خواهید از کنترلر در کنسول متفاوتی استفاده کنید؛ انجام دهید.

کنترلر نیاز به هم‌گام سازی دارد

کنترلر ارتباطتش را با دستگاه به دلیل برخی از مشکلات و یا هر موضوع دیگر از دست می‌دهد.

زمانی که هیچ دلیل قانع کننده‌ای وجود نداشته باشد، و یا زمانی که مشکل فیزیکی کنترلر را حل کرده باشید، نیاز خواهید داشت تا کنترلر را با دستگاه هم‌ گام کنید.

ایکس‌باکس را روشن کنید.

کنترلرتان را روشن کنید.

دکمه Xbox را برای همگام سازی فشار دهید.

دکمه یاد شده را فشرده و تا زمانی که همگام شود نگه دارید.

زمانی که چشمک‌ زدن‌ های دکمه Xbox به اتمام رسید؛ به فشار دادن دکمه خاتمه دهید.

آیا میتونم خودم تعویض کنم ؟

اینکه شما تا به حال با هیتر و هویه کارکرده باشید را ما نمیدانیم ولی بهتر هست بدانید که آنالوگ با یک فیش و یا کندن یک کابل ساده

تعویض نمیشود و نیاز هست این قطعه با تجهیزات تعمیر و حرارت از برد جدا شود و مجددا روی آن لحیم گردد. این کار دقت و حوصله بسیاری

زیادی می خواهد که شما با پرداخت هزینه اندکی میتوانید آن را به تعمیرکاران ما با تجهیزات پیشرفته بسپارید .