تعمیر

قیمت نصب بازی ps5 کرج

قیمت نصب بازی ps5 کرج در این مرکز توسط متخصصان به مشتریان گرامی اعلام می شود. ضمن اینکه انواع مختلف تعمیرات کنسول های بازی شامل مشکلات شارژ، تعویض و تعمیر دسته بازی و همچنین تعمیرات برد و مشکلاتی از این قبیل در این مرکز انجام می شود، کادر فنی مجرب ما فرآیند تعمیر و تعویض قطعات ps5 و نصب بازی پلی استیشن 5 را در کوتاه ترین زمان انجام داده و مهمترین ویژگی نمایندگی دیجی پد عیب یابی دقیق دستگاه ها توسط متخصصین آموزش دیده و مجرب این مرکزاست که در واقع مهمترین بخش در تغمیرات عیب یابی است و در صورتی که به درستی انجام نشود، تعمیرات تاثیری نخواهند داشت. جایگزینی قطعات اورجینال در صورت فرسودگی قطعه از دیگر ویژگی های این مجموعه است.

از جمله خدمات نمایندگی دیجی پد بخش تعمیرات:

تعمیر و رفع ایراد عدم شناسایی دیسک بازی.
تعویض قطعات در مرکز تعمیرات
رفع ایراد عدم شناسایی دسته بازی
آپدیت
تعمیر عدم استفاده از پورت ها
کپی خور کردن کنسول های بازی
رفع ایراد عدم اتصال به اینترنت
تعمیر دسته بازی
تعمیرات مربوط به برد کنسول
تعمیرات عدم کارکردن دکمه های دسته
رفع ارور های کنسول بازی
رفع مشکل داغ کردن
بررسی مشکل خاموش شدن ناگهانی ps5
بررسی مشکل شارژ شدن دسته های ps5
تعمیر ps5 در صورت ضربه خوردن
تعمیر ps5ی در صورت نفوذ آب و رطوبت برای اطلاع از قیمت نصب بازی ps5 کرج لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نمایندگی نصب بازی ps5 کرج

نمایندگی ps5 جهت قیمت نصب بازی ps5 کرج تنها به کاربران کرجی اختصاص ندارد. مجموعه دیجی پد سعی کرده است تا با در نظر گرفتن یک سرویس جامع و کاربردی، و به کمک کادر حرفه ای کارشناسان و تکنسین های کنسول های بازی، با استفاده از مارک تجاری در کرج و سایر شهرهای ایران پاسخگوی نیازهای شما عزیزان باشد. نمایندگی خدمات ما درکرج دو بخش اصلی فروش و تعمیرات را در بر می گیرد. استقبال زیاد از کاربران ایرانی از برند sony، باعث شد تا دیجی پد به عنوان نمایندگی رسمی ps5 در خدمت شما عزیزان باشد که در صورت مراجعه  کاربران به نمایندگی های غیر مجاز، عواقب و مسئولیت آن با خود مشتریان می باشد. قیمت نصب بازی ps5 کرج توسط کارشناسان مجرب این مرکز قبل از نصب بازی به شما اعلام میشود.

روند نصب بازی ps5

با مراجعه به نمایندگی دیجی پد به محض ایجاد هر نوع اشکالی در کارکرد کنسول بازی میتوانید از راهنمایی و مشاوره متخصصان حرفه ای این مرکز استفاده کنید. بعد از مراجعه به این مرکز و قبل از هر نوع اقداماتی اطلاعاتی در مورد روند تعمیرات و کلیه اطلاعات  که شامل زمان مورد نیاز برای تعمیر و یا نصب بازی، چگونگی و روش تعمیر،و هزینه تعمیرات یا قیمت نصب بازی ps5 کرج به شما اعلام میشود.  در صورتی که قطغه مورد نیاز دستگاه شما موجود نباشد بازهم به شما اعلام میشود. و در آخر برای بررسی نهایی به شما مهلت تست داده میشود که در صورت عدم رضایت شما مشتری عزیز هزینه به شما بازگشت داده میشود.