تعمیر

تعمیر دسته ps5 در کرج

تعمیر دسته ps5

تعمیر دسته ps5 در کرج

ضمن بالا رفتن قیمت دسته پلی استیشن 5 بهتر هست جای خرید مجدد دسته آن را به ما بسپارید. متخصصان دیجی پد هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکردی میتواند دسته شما را همانند روز اولی که خریداری نموده اید تعمیر و یا قطعات آن را به طور کامل تعویض نماید. در نظر داشته باشید صفر تا صد دسته قابلیت تعمیر و تعویض دارد پس اگر دسته شما اورجینال هست نگران هیچ چیز نباشید.

چگونه دسته ps5 خود را تحویل دیجی پد دهم؟

گیمرهای پلی استیشن 5 به خوبی می‌دانند که چگونه یک دسته بد می‌تواند روزشان را خراب کند، اما لازم نیست که کنسول خود را به حالت تعلیق درآورید و یکی از بهترین  راهکار ها تماس با کارشناسان دیجی پد یا مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیرات دسته پلی استیشن 5 در کرج « دیجی پد» است.

تعمیر دسته ps5

تعمیر دسته ps5

تعمیر دسته پلی استیشن 5 می تواند شامل عملیات هایی باشد که به دلیل مشکلات سخت افزاری، نیاز است.

  • تعویض قطعات: اگر قطعه ای در دسته پلی استیشن 5 خراب شده، می توان آن را تعویض کرد تا به طور موفقیت آمیز دسته پلی استیشن 5 برای شما کار کند.
  • تعمیر میکروکنترلر: اگر میکروکنترلر دسته پلی استیشن 5 خراب شده، این می تواند باعث ناقص در عملکرد دسته پلی استیشن 5 شود، بنابراین باید تعمیر شود.
  • تعویض کانکتور باطری: اگر کانکتور باطری دسته پلی استیشن 5 خراب شده، باید تعویض شود تا بتوانید به طور موفقیت آمیز دسته پلی استیشن 5 را شارژ کنید.

توصیه می شود در صورت اشکال دسته پلی استیشن 5، از راه های پشتیبانی سایت استفاده کنید، چرا که پشتیبانی سایت می تواند به درست شدن دسته پلی استیشن شما کمک کند.

چرا تعمیر دسته ps5 در دیجی پد؟

تعمیر دسته ps5 در دیجی پد، شامل مجموعه ای از سرویس های تخصصی در جهت رفع مشکلات عملکردی این دستگاه است. به طور کلی تعمیر نیاز به مهارت و دانش فنی نرم افزاری و سخت افزاری دارد. همچنین اگر در مراحل باز کردن و تعمیر این محصول از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته استفاده شود، شاهد نتیجه بهتری خواهیم بود. نمایندگی تعمیرات دسته Ps5 ، خدمات مربوط به تشخیص انواع مدل های این محصول، را به کاربران محترم ارائه می دهد. تیم تعمیرات دسته Ps5 پس از بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن را انجام می دهند. تعمیر دسته، تعویض بردها، تعمیر و تعویض لنز، تعمیر و تعویض پورت های ورودی و خروجی و مواردی از این دست، عمده اقداماتی هستند که در جهت رفع مشکلات و تعمیرات دسته Ps5 در کرج انجام می گردد.

برای اطلاعت بیشتر درباره تعمیر Ps5 با پشتیبانی دیجی پد در تماس باشید.

خدمات تعمیر دسته پلی استیشن 5

درست کردن این دستگاه به صورت حرفه ای یکی از خدماتی است که دیجی پد با استفاده از متخصصان آموزش دیده انجام می دهد. همانطور که گفته شد این متخصصان آموزش دیده هستند و با تجربه در کار خود، انواع دسته های sony را به صورت کاملا تخصصی تعمیر و در صورت نیاز به تعویض قطعات، تعویض قطعه انجام می دهند. برای اطلاع از هزینه های تعمیر دسته ps5 در کرج نیاز است با تکنسین های این مرکز تماس بگیرید و یا به صورت حضوری از اعلام هزینه دستگاه مورد نظر مطلع شوید.

تعمیر دسته ps5

تعمیر دسته ps5

نمایندگی تعمیرات دسته های پلی استیشن در کرج

دیجی پد با سالها تجربه در زمینه تعمیرات کنسول های بازی و دسته های آن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. هدف این مرکز تخصصی همواره رضایتمندی مشتریان عزیز است. شما می توانید برای مشاوره در خصوص تعمیر دسته ps5 در کرج یا درخواست تعمیرات کنسول های بازی از طریق شماره های تماس دیجی پد با متخصصان ما در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری در مراکز این شرکت حضور پیدا کنید.

وقتی کنترلر PS5 شما شارژ نمی شود چه کاری باید انجام دهید؟

  • 1 . کابل USB خود را روی دستگاه دیگری تست کنید تا مطمئن شوید که کار می کند.
  • 2 . کابل USB خود را به دسته وصل کنید و با کمترین لمس آن را بررسی کنید.
  • 3 . اگر کابل USB شما شل شده یا در غیر این صورت ایمن نیست، باید کابل USB یا خود دسته را تعویض کنید.

وقتی کابل را از دسته پلی استیشن 5 خود جدا می کنید، آن را به خوبی بررسی کنید. از چراغ قوه روی گوشی خود استفاده کنید و آن را به درگاه شارژ بتابانید. اگر فلز داخل خمیده یا تاب خورده به نظر می رسد، می توانید سعی کنید آن را به شکل خود خم کنید، از یک متخصص برای انجام این کار برای شما یا تعویض کل کنترلر استفاده کنید. ما توصیه نمی کنیم که خودتان فلز را در جای خود خم کنید، زیرا ممکن است ضمانت دستگاه شما را زیر پا بگذارد.\

تعمیر دسته ps5

تعمیر دسته ps5

صرف نظر از اینکه فلز داخل پورت شارژ شما خوب به نظر می رسد یا خیر، ممکن است کثیف باشد ، پس برای تمیز کردن دسته خود،

  • در حالی که نازل دو تا سه اینچ از درگاه شارژ فاصله دارد، هوا را در فواصل کوتاه به داخل بگیرید تا گرد و غبار از بین برود.
  • تمام تلاش خود را بکنید تا همه گرد و غبار دسته پلی استیشن 5 را از بین ببرید و فقط آن را شل نکنید.
  • پس از خارج شدن گرد و غبار، از یک پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن باقی مانده استفاده کنید.
  • اگر داخل دسته پلی استیشن 5 شما کثیفی وجود دارد (از نوشیدنی های ریخته شده یا موارد دیگر)، به تمیز کردن ادامه دهید.
  • مطمئن شوید که دسته پلی استیشن 5  شما کاملاً مرده یا خاموش است. ترجیح می‌دهم اجازه بدهم کنترل‌کننده کاملاً خاموش شده باشد، زیرا از روشن شدن تصادفی جلوگیری می‌کند، اما اجازه دادن به کنترلر برای مرگ وقتی نمی‌تواند به PSR متصل شود (و دائماً به دلیل آن خاموش می‌شود) دردسرساز است. فقط مطمئن شوید که مراقب باشید به طور تصادفی آن را روشن نکنید.
  • یک خلال دندان یا نوع دیگری از سوزن نازک بردارید.

یک دستمال کاغذی خیلی کمی مرطوب دور خلال دندان بپیچید. شما فقط به مقدار بسیار کمی نیاز دارید. تا به آرامی داخل درگاه شارژ را پاک کنید تا زمانی که از نتایج راضی باشید.

قبل از اینکه دوباره آن را روشن کنید، صبر کنید تا دسته پلی استیشن 5 کاملاً خشک شود. برای تسریع این فرآیند از کمپرسور باد استفاده نکنید. فقط در نهایت آب را به کنترلر فشار می دهید.

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج