تعمیر ps4 در کرج, نمایندگی PlayStation

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج

دوستانی که به کنسول پلی استیشن سونی علاقه‌مند هستند و تمایل دارند آن را خریداری کنند یا اینکه با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اند و به دنبال مرکز معتبری جهت عیب‌یابی و تعمیر پلی استیشن سونی می‌گردند، می‌توانند از خدمات فروش و تعمیر نمایندگی ps4 در عظیمه استفاده کنند. خوشبختانه این مرکز دارای شعبه‌های مختلفی در سطح کشور می‌باشد. با این وجود بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر مسافت یا دور و نزدیک بودن این مرکز می‌توانید به هر کدام از شعبه‌های آن که نسبت به محل سکونت شما نزدیک‌تر است جهت دریافت خدمات فروش و تعمیرات پلی استیشن سونی مراجعه کنید.

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج

نمایندگی مجاز فروش ps4 در عظیمه

امروزه والدین بسیاری برای پر کردن اوقات فراغت فرزندشان یک کنسول بازی خریداری می کنند. اگر شما هم چنین قصدی دارید بهتر است این محصول را از یک مجموعه معتبر خریداری کنید. متاسفانه برخی از کاربران به دلیل مراجعه به مراکز غیر معتبر فریب خورده و بودجه خود را صرف خرید محصول غیر اورجینال کرده اند. همین مساله باعث شده که دستگاه مدتی بعد از استفاده دچار مشکل شود و هزینه های زیادی روی دست آنها بگذارد. نمایندگی مجاز فروش ps4 در عظیمه ضمن برخورداری از مجوزهای مربوطه، مدل های مختلف این محصول را به شکل اورجینال به فروش می رساند.

واحد مشاوره این مرکز از حضور کارشناسان ارشد فروش بهره می برد که شما را در جهت خریدی بهتر و با صرفه تر یاری می دهند. از جمله ویژگی های واحد فروش نمایندگی PS4 SONY در عظیمه این است که تنها به عرضه یک مدل یا برند خاص اکتفا نکرده است. شما در این مجموعه می توانید انواع مدل های ps4، ps3 و ps5 … را خریداری کنید. نمایندگی سونی در عظیمه به شما این اطمینان را می دهد که محصول خریداری شده اصل است و کیفیت لازم را دارا می باشد.

واحد تعمیرات نمایندگی ps4  در عظیمه

تعمیرات PS4 مطابق با آخرین متد روز دنیا در نمایندگی ps4 در عظیمه انجام می گردد . سونی از سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت PS4 کرد. این مرکز با بهره مندی از تخصص ، مهارت ، خلاقیت ، تجربه ، دانش و فراست کارشناسان فنی و مهندسان خود توانسته است در زمینه ی فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه ی خدمات بپردازد . تمامی خدمات ریکاوری در بخش تعمیرات نمایندگی ps4 در عظیمه با بکارگیری مدرنترین ابزارآلات ترمیم و بازیابی انجام می شود . تعمیرات پلی استیشن سونی با ارائه ی گارانتی معتبر می باشد .

لازم به ذکر است ، این مرکز وارد کننده قطعات و تجهیزات اورجینال نیز می باشد . کادرفنی مرکز تعمیرات ps4 در کرج  ابتدا به آنالیز جزء به جزء قطعات دستگاه پرداخته سپس بهترین گزینه برای تعمیر را برمی گزینند . بدیهی است با این روش ضریب خطای کارشناسان فنی حین پروسه ی تعمیر به صفر می رسد . رسالت مهمی که نمایندگی ps4 در عظیمه دنبال می کند این است که کاربران بتوانند با صرف هزینه ای که می نمایند بیشترین بهره را ببرند .

نمایندگی رسمی ps4 در گوهردشت کرج

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج

جهت دریافت مشاوره از کارشناسان دیجی پد تماس حاصل فرمایید

مشکل خاموش شدن PS4

یکی از رایج ترین مشکلات PS4، خاموش شدن ناگهانی کنسول به هنگام استفاده کاربر از آن است. همچنین ممکن است گاهی اوقات حتی با فشردن دکمه Power هم روشن نشود.

اگر این مشکل در حال وقوع باشد، کاربران به جای دیدن یک چراغ سفید، یک چراغ چشمک زن آبی یا قرمز می بینند. این مورد اولین بار در نوامبر ۲۰۱۳ مشاهده شد و سونی خیلی زود مجموعه ای از اصلاحات را برای رفع این مشکل ارائه کرد. همچنین این گزینه را در اختیار کاربران قرار داد تا اگر هیچ یک از این عملیات ها نتیجه بخش نبود، نسبت به تعویض کنسول های خود اقدام کنند. البته این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است، اما اگر روزی با آن مواجه شدید باید:

  • کابل HDMI را بررسی کنید.
  • هارد درایو را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که PS4 به خوبی تهویه می شود.

سونی برای این مشکل، راهنمای عیب یابی ارائه کرده است. اما در صورت عدم موفقیت می توانید با پشتیبانی دیجی پد تماس بگیرید تا ما بتوانیم کمکتان کنیم.

مشکل خواندن دیسک در PS4

اکنون که سونی آپدیت جدیدی را ارائه کرده است، این مشکل چندان دیده نمی شود؛ اما اگر روزی دیسک را درون دستگاه قرار دادید و آن را نخواند، می توانید از راهنمای زیر استفاده کنید.

مطمئن شوید که دیسک را خارج (Eject) کرده اید، سپس کنسول را به طور کامل خاموش کنید. حتما حواستان باشد که به جای خاموش شدن در حالت Sleep قرار نگرفته است. سپس یک دقیقه صبر کرده و دوباره آن را روشن کنید. اگر این روش مشکل را حل نکرد، دوباره آن را خاموش کرده و این بار یک دقیقه از برق جدا کنید.

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج

نمایندگی رسمی ps4 در عظیمه کرج

مشکلات رایج PS4 در مرکز تعمیر سونی PS4 عظیمه

  • عدم اتصال به شبکه
  • از بین رفتن save بازی
  • Over Heat یا داغ کردن بیش از حد دستگاه
  • پریدن ناگهانی از بازی هنگام اجرای بازیها
  • عیب یابی آی سی ها و چیپ های گرافیک
  • عیب یابی مدار کنسول های بازی
  • نشناختن دسته بازی
  • بالا نیامدن هارد

خدمات تعمیر PS4 در عظیمه شامل چه مواردی میشود؟

  • ترمیم درایو دستگاه PS4 سونی در عظیمه
  • تعمیر CPU در مرکز تعمیرات PS4 سونی در عظیمه
  • تعمیر و تعویض GPU پلی استیشن ۴ در عظیمه
  • عوض کردن جای USB پلی استیشن ۴ در عظیمه
  • تعمیر و در صورت لزوم، تعویض HDMI در مرکز تعمیرات PS4 سونی در عظیمه
  • تعمیرات تخصصی و حرفه ای پلی استیشن ۴ در عظیمه
  • انجام تعمیرات شارژر دسته بندی فابریک و جنرال سرویس دسته بندی ها در PS4 سونی در عظیمه
  • تعویض لنز PS4 سونی در عظیمه
  • عیبیابی مدار PS4 سونی و برطرف کردن آن در عظیمه

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در عظیمه

تعمیر انواع کنسول ها در عظیمه

تعمیر انواع برد کنسول در عظیمه

تعمیر لنز انواع کنسول ها در عظیمه

تعمیر انواع هارد کنسول در عظیمه

تعمیر انواع دسته های کنسول در عظیمه

نصب بازی در انواع کنسول ها در عظیمه