فروش

خرید بازی ps4 در کرج

خرید بازی ps4 در کرج

فروشگاه آنلاین دیجی پد، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی فعالیت‌های خود قرار داده است. انواع کنسولهای بازی و خرید بازی ps4 در کرج، با یک کلیک در تمام نقاط ایران در اختیار شما است. کالاهای موجود در دیجی پد از برندهای معتبر مانند سونی و ماکروسافت به فروش می‌رسد. خرید بازی ps4 در کرج با ایجاد تنوع در بازی ها، قیمت مناسب امکان انتخاب صحیح و آسان در خرید را به شما می‌دهد. ایجاد ساختار گارانتی و تعویض به موقع کالا و پشتیبانی مشتری، از دیگر مزایای خرید از دیجی پد محسوب می‌شود.

خرید بازی ps4 در کرج به صورت آنلاین

خرید بازی ps4 در کرج به صورت آنلاین از فروشگاه دیجی پد با هدف خدمت رسانی به مردم عزیز ایران زمین ، کمک به صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی و کاهش آلودگی و ترافیک شهری، با ارائه بهترین بازی ها و جدید ترین کنسول های بازی در سال 1389 تاسیس گردیده است. این فروشگاه همواره در راستای احترام به مشتریان و تامین رضایت و خوشنودی آنان در نظر داشته با ارائه محصولات برندهای معتبر جهانی به همراه خرید بازی ps4 در کرج و تخفیفات همیشگی، بر روی تمامی کالاها و همچنین پرسنل توانمند و صبور در کنار شما مشتریان عزیز باشد . فروشگاه دیجی پد در نظر دارد تا با خدمت رسانی به مشتریان و همچنین ایجاد فضای سالم برای خانواده های ایرانی در راستای شکوفایی و پیشرفت اقتصادی میهن عزیزمان گامی کوچک بردارد. امید است شما مردم عزیز، ما را در رسیدن به اهدافمان یاری نمایید تا ثابت کنیم ایران و ایرانی همیشه سربلند و سرافراز است.

30 بازی برتر ps4 در سال 2020

از بین ۱۰۰ ها بازی Ps4 ما 10 عدد از بهترین ها و پر فروش ترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد، البته این لیست از بهترین بازی های PS4 امسال مقداری تغییرخواهد کرد، زیرا که ما به شدت منتظر بازی های مهیج PS5 هستیم. شما میتوانید هر روز هفته با خرید بازی ps4 در کرج از خدمات مرکز دیجی پد بهره مند شوید.

1. God of War

از بسیاری جهات بازی جدید God of War همان چیزی است که این مجموعه همیشه بوده. این بازی یک اکشن و حماسی خارق‌العاده با بودجه‌ی تولیدی بالا و سیستم مبارزاتی است که با پیشرفت در بازی، هیجان‌انگیزتر و بهتر می‌شود. چیزی که ممکن است شما را غافل‌گیر کند این است که چقدر خط داستانی بازی پخته‌تر شده است. مانند خود کریتوس، این بازی نیز گذشته را بخاطر می‌آورد درحالی که می‌داند نیاز برای پیشرفت وجود دارد.

هر ویژگی جدیدی که God of War به عنوان یکی از برترین بازی های پی اس فور در تاریخ بازی های ویدیویی را ارائه می‌کند برای بهتر شدن آن است و هر چیزی که از نسخه‌های قبلی در آن باقی مانده نیز به نوعی مفید است. کریتوس دیگر آن مرد فوق خشن و حیوان‌صفتِ قابل پیش‌بینی نیست. خدای جنگ جدید نیز دیگر یک بازی اکشن کلاسیک نیست. با عرضه‌ی این نسخه، این مجموعه با اعتماد به نفس در مسیر جدیدی قدم می‌گذارد که امیدواریم این راه به ماجراجویی‌های جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتری بین جامد.

Grand Theft Auto V .2

مثل تمام بازی‌های این سری، در GTA 5 به عنوان یکی از بهترین و پر طرفدار ترین بازی های پلیسی PS4 نیز می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید؛ از سرقت مسلحانه و مردم‌آزاری گرفته تا انجام فعالیت‌های ورزشی و تفریحات سالم یا منشوری! طبق معمول سوار شدن وسایل نقلیه مختلف یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌ها در GTA 5 است. در این بازی سه شخصیت اصلی متفاوت نیز حضور دارند که هر کدام از آن‌ها خط داستانی مخصوص به خود را دنبال می‌کند.

مجموعه بازی های جی تی ای همیشه جزو پرچمداران و محبوب ترین ها در زمینه های مختلف بوده اند که در این خصوص این بازی در میان بهترین بازی های ps4 آنلاین جایگاه خوبی را بدست آورده که نسخه ششم این بازی در دست ساخت بوده است. گیم پلی طولانی در کنار هیجانات بالای بازی میتواند شمارا برای روز های طولانی سرگرم کند که در این زمینه میتوانید مدیریت 3 شخصیت را برعهده بگیرید که هر یک از خط داستانی مخصوصی برخوردار هستند.

The Witcher 3 .3

درحالی‌که نسخه‌ی دوم مجموعه‌ی ویچر چیز زیادی به نسخه‌ی اول آن اضافه نکرد، در طول نسخه‌ی سوم  به عنوان یکی از بهترین بازی های تاریخ پی اس 4 همواره شاهد پیشرفت سری به اوج خود خواهید بود. این بازی بطور مداوم سناریوهای نبرد را یکی پس از دیگری در مقابل شما قرار می‌دهد، تا جایی که به پایان انفجاری بازی برسید و درخشش آن را در نتیجه‌ی اعمال و تصمیم‌های خود ببینید. درست است که جنگ‌های قبیله‌ای بزرگ دلربا هستند، اما لحظه‌ای که واقعا الهام‌بخش است، آن زمانی است که پس از یک نبرد، با مردم محلی میشینید و در یک موسیقی گوش‌نواز محو می‌شوید. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی پلی استیشن 4 هستید که مدت زیادی شما را سرگرم کند، The Witcher 3 برای شما است.

Uncharted 4 .4

گیم پلی بازی Uncharted 4 به عنوان یکی از بهترین بازی های پی اس 4 روایت داستان را به جلو هل می‌دهد، در واقع روایت بازی از گیم پلی آن تغذیه می‌کند و تمام جزئیات باهم ادغام می‌شوند تا چیزی بزرگتر را خلق کنند. بازی Uncharted 4 میان قطعات داستان و لحظه‌های شخصی با چنان وقار و با چنان مهارت و توازن و احساس برای شخصیت‌هایش، جابجا می‌شود که شما اصلا اهمیت نمی‌دهید اگر اکشن بازی و شلیک اسلحه‌ها متوقف ‌شود و دود از میان برود و نِیتِن (Nathan) لحظه‌ای برای نفس کشیدن پیدا ‌کند. زیرا روایت و داستان و معماهای بازی به همان اندازه‌ی اکشن بازی شاهکارند. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های اکشن PS4 هستید، تجربه Uncharted 4 ضروری است.

Fallout 4 .5

Fallout 4 به عنوان یکی از بهترین بازی های پی اس 4 تاریخ یک بازی جذاب است که شما را با رازها و ماجراجویی‌های مختلف به درون خود می‌کشد. برهوت مفلوک این بازی می‌تواند بسیار جذاب باشد و شما هیچوقت نمی‌توانید حدس بزنید پشت تپه‌ی بعدی چه شخص یا پایگاه عجیب و غریبی را ملاقات خواهید کرد. Fallout 4 از دنیای تاریک‌اش بعنوان یک‌ جلوه‌ی بصری برای مبارزات جذاب و داستان‌های گیرایش استفاده می‌کند، و زمانی که شما در بوستون پس از انفجار هسته‌ای، بیشتر کندوکاو می‌کنید به خودِ جدیدتان وابسته می‌شوید و سرانجام به سرنوشت جهان جدید جامه‌ی عمل می‌پوشانید. اگر به دنبال یک بازی طولانی و لذت بخش هستید، Fallout 4 یکی از بهترین بازیهای پی اس فور جهان برای این کار است.

Resident Evil 8 .6

Resident Evil Village یک بازی ترسناک در سبک وحشت و بقا است که توسط کمپانی Capcom ساخت و منتشر شده. این عنوان یکی از قسمت‌های اصلی از سری Resident Evil و دنباله‌ای داستانی برای Resident Evil 7: Biohazard که در سال 2017 عرضه شد محسوب می‌شود. داستان بازی ماجرای «ایثن وینترز» (Ethan Winters) را دنبال می‌کند که پس از یک برخورد سرنوشت ساز با «کریس ردفیلد» (Chris Redfield)، راهی روستایی پر از موجودات جهش یافته می‌شود تا دختر ربوده شده خود را پیدا کند. در حالی که بازی بازی رزیدنت اویل 8 عناصر اصلی ترسناک بقا در این مجموعه را حفظ می‌کند، در این نسخه سبک گیم پلی در مقایسه با نسخه قبلی خود بیشتر حول محور اکشن می‌پرخد.

Assassin’s Creed IV: Black Flag .7

گستره‌ی کارهایی که می‌توان در بازی Black Flag به عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 اساسین کرید در دنیا انجام داد واقعا شگفت‌انگیز است، با سطحی از هماهنگی میان اجزای سازنده‌اش که شما را تشویق می‌کند تا تمام کارهایی که می‌شود کرد را امتحان کنید، و داستانی که در تمام طول خود شما را پای بازی نگه می‌دارد. اگر صحبت سر این باشد که سری Assassin’s Creed نیاز به یک قدم جاه‌طلبانه برای برگشتن به روال موفق خود دارد، Black Flag مثالی از آن قدم‌های جسورانه و جاه‌طلبانه‌ایست که این مجموعه را دوباره به اوج خود رساند و تبدیل به یکی از بهترین بازی های PS4 کرد.

Horizon: Zero Dawn .8

این بازی اولین جدایی استودیوی Guerrila Games از مجموعه‌ی Killzone به حساب می‌آید و ممکن است فکر کنید این استودیو ریسک بزرگی کرده که از ساخت یک بازی شوتر اول‌شخص، به ساخت یک بازی سوم‌شخص اکشن جهان‌باز، روی آورده است. آری ریسک بزرگ بوده ولی نتیجه‌ی پذیرفتن آن، بزرگ‌تر و بهتر از آب در آمده است. به ازای هر عیب کوچکی در بازی، عنصر عظمتی وجود دارد که میل شما را برای ادامه‌ی نبرد و کندوکاو در جهان زیبا و مخاطره‌آمیز بازی Zero Dawn دوباره سرشار می‌سازد. استودیوی Guerrilla Games یکی از بهترین بازی های پی اس فور اسلیم را برایمان به ارمغان آورد و در عین حال شهرت تیم خود را نیز دوباره تعریف کرد.

Red Dead Redemption 2 .9

با اینکه تمرکز اصلی Red Dead Redemption روی داستان جان مارستون بود، Red Dead 2 درباره تمام گروه وندر لیند به عنوان یک جامعه کوچک و یک عقیده است. درست است که نقش اصلی بازی آرتور بوده اما او تنها لنزی است که گروه را با آن مشاهده می‌کنید و داستان شخصی او در کنار داستانی بزرگ‌تر ارائه می‌شود. برخی از سیستم‌های خسته‌کننده و همچنین ساختار مراحل قابل پیش‌بینی وجود دارند که طی کردن آن‌ها به کمی صبر و حوصله نیاز دارد. با این وجود Red Dead Redemption 2 یک پیش درآمد عالی در کنار داستانی احساسی و تفکربرانگیز است و دنیایی را ارائه می‌کند که ترک کردن آن سخت است.

Marvel’s Spider-Man .10

اسپایدرمن ساخت اینسومنیاک با اینکه برخی کاستی‌ها دارد، اما قطعا یک برداشت اصیل از این قهرمان محبوب ارائه می‌دهد؛ بطوری که می‌توان آن را بهترین بازی PS4 نامید. در طول بازی واقعا احساس می‌کنید که قدرت‌های اسپایدرمن و آزادی عمل فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارید.  قبلا هم بازی‌های اسپایدرمن جهان باز وجود داشته‌اند، اما هیچ کدام جذابیت بازی ساخت اینسومنیاک را ندارند و به اندازه این بازی، جنبه‌های مختلف دنیای این ابرقهرمان را نشان نمی‌دهند. این شرکت تجربه برتری از اسپایدرمن را ارائه می‌دهد که تاثیر آن پس از اتمام بازی هم باقی می‌ماند و آرزو می‌کنید بتوانید دوباره در خیابان‌های نیویورک تور پرتاب کنید! اسپایدرمن یک عنوان انحصاری و یکی از بهترین بازی های پسرانه تاریخ PS4 است.

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج