نصب بازی

نصب بازی XBOX 360 در کرج

نصب بازی XBOB 360 در کرج

نصب بازی XBOX 360 در کرج

 

انتشار XBOX 360

XBOX 360 یک کنسول بازی ویدیویی خانگی است که توسط مایکروسافت ساخته شده است. به عنوان جانشین ایکس باکس اصلی، دومین کنسول از سری ایکس باکس است. به عنوان بخشی از نسل هفتم کنسول های بازی ویدیویی، با پلی استیشن 3 سونی و Wii نینتندو رقابت کرد. این بازی به طور رسمی در 12 می 2005 در MTV رونمایی شد، با جزئیات راه اندازی و اطلاعات بازی در اواخر همان ماه در نمایشگاه سرگرمی الکترونیک 2005 اعلام شد.

Xbox 360 دارای یک سرویس آنلاین به نام Xbox Live است که نسبت به نسخه قبلی خود در Xbox اصلی گسترش یافته بود و در طول عمر کنسول به‌روزرسانی‌های منظم دریافت می‌کرد. Xbox Live که در انواع رایگان و مبتنی بر اشتراک موجود است، به کاربران این امکان را می دهد که: بازی های آنلاین را انجام دهند.

دانلود بازی ها (از طریق Xbox Live Arcade) و دموهای بازی. خرید و پخش موسیقی، برنامه های تلویزیونی و فیلم ها از طریق پورتال های Xbox Music و Xbox Video؛ و از طریق برنامه های پخش رسانه ای به خدمات محتوای شخص ثالث دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر ویژگی‌های چند رسانه‌ای آنلاین، به کاربران اجازه می‌دهد رسانه‌ها را از رایانه‌های شخصی محلی پخش کنند. چندین ابزار جانبی از جمله کنترل‌کننده‌های بی‌سیم، فضای ذخیره‌سازی دیسک سخت و دوربین حسگر حرکت کینکت منتشر شده‌اند. انتشار این خدمات اضافی و تجهیزات جانبی به برند ایکس باکس کمک کرد تا از بازی فقط به همه چند رسانه ای تبدیل شود و آن را به مرکزی برای سرگرمی محاسباتی اتاق نشیمن تبدیل کند.

 

نصب بازی XBOB 360 در کرج

ایکس باکس 360 که در سال های 2005 تا 2006 در سراسر جهان عرضه شد، در ابتدا در بسیاری از مناطق، از جمله آمریکای شمالی و اروپا، کمبود داشت. اولین نسخه‌های کنسول از میزان خرابی بالایی رنج می‌بردند که با نام حلقه قرمز مرگ نشان داده می‌شد و نیاز به تمدید دوره گارانتی دستگاه داشت. مایکروسافت دو مدل بازطراحی شده از کنسول را عرضه کرد: Xbox 360 S در سال 2010 و Xbox 360 E در سال 2013. Xbox 360 ششمین پرفروش ترین کنسول بازی خانگی در تاریخ و پرفروش ترین کنسول ساخته شده توسط یک شرکت آمریکایی است. اگرچه Xbox 360 پرفروش‌ترین کنسول نسل خود نیست، اما توسط TechRadar به دلیل تأکید بر توزیع رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های چند نفره در ایکس‌باکس لایو، تأثیرگذارترین کنسول محسوب می‌شود.

جانشین ایکس باکس 360، ایکس باکس وان، در 22 نوامبر 2013 منتشر شد. در 20 آوریل 2016، مایکروسافت اعلام کرد که به تولید سخت افزار جدید Xbox 360 پایان می دهد، اگرچه این شرکت به پشتیبانی از این پلت فرم ادامه خواهد داد.

نصب بازی XBOB 360 در کرجتوسعه

Xbox 360 در اوایل سال 2003 طراحی شد. در فوریه 2003، برنامه ریزی برای پلت فرم نرم افزار زنون آغاز شد، و توسط معاون رئیس مایکروسافت J Allard رهبری شد. در آن ماه، مایکروسافت رویدادی را برای 400 توسعه دهنده در Bellevue، واشنگتن برگزار کرد تا از سیستم پشتیبانی کند. همچنین در آن ماه، پیتر مور، رئیس سابق سگا آمریکا، به مایکروسافت پیوست.

در 12 آگوست 2003، ATI برای تولید واحد پردازش گرافیکی برای کنسول جدید، قراردادی که دو روز بعد به طور عمومی اعلام شد، امضا کرد. قبل از عرضه ایکس باکس 360، چندین کیت توسعه آلفا با استفاده از سخت افزار Power Mac G5 اپل مشاهده شد.

دلیل این امر این بود که پردازنده PowerPC 970 سیستم دارای همان معماری PowerPC است که Xbox 360 در نهایت تحت پردازنده Xenon IBM اجرا می شود. هسته های پردازنده زنون با استفاده از یک نسخه کمی تغییر یافته از معماری سلولی PPE پردازنده پلی استیشن 3 توسعه یافته اند. به گفته دیوید شیپی و میکی فیپس، کارمندان IBM کار خود را از سونی و توشیبا، شرکای آی‌بی‌ام در توسعه پردازنده سلولی، «پنهان» می‌کردند. جف مینتر برنامه تجسم موسیقی نئون را ایجاد کرد که با Xbox 360 گنجانده شده است.

نصب بازی XBOB 360 در کرج

نصب بازی XBOB 360 در کرج

جوایز

در سال 2009، IGN ایکس باکس 360 را به عنوان ششمین کنسول بازی ویدیویی برتر تمام دوران، از میان 25 کنسول انتخاب کرد. اگرچه Xbox 360 پرفروش‌ترین کنسول نسل هفتم نبود، اما توسط TechRadar با تأکید بر توزیع رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های آنلاین از طریق Xbox Live و با محبوبیت جوایز دستاوردهای بازی تأثیرگذارترین کنسول شناخته شد.

مجله PC ایکس باکس 360 را نمونه اولیه برای بازی های آنلاین در نظر گرفت زیرا “ثابت کرد که جوامع بازی آنلاین می توانند در فضای کنسول رشد کنند”. پنج سال پس از عرضه Xbox 360، دوربین ضبط حرکت کینکت با استقبال خوبی منتشر شد که رکورد سریع‌ترین فروش دستگاه الکترونیکی مصرفی در تاریخ را به نام خود ثبت کرد و عمر کنسول را افزایش داد.

Edge Xbox 360 را دومین کنسول برتر دوره 1993-2013 قرار داد و اظهار داشت: “این کنسول شبکه اجتماعی خاص خود را داشت، چت بین بازی ها، بازی های مستقل جدید هر هفته و بهترین نسخه تقریباً هر بازی چند فرمتی … Killzone Halo نیست و امروزه Gran Turismo هیچ Forza نیست، اما در مورد انحصاری ها نیست – در نهایت چیزی نمی تواند از خروجی PS3 Naughty Dog غلبه کند. بلکه در مورد انتخاب هایی است که مایکروسافت در طول عمر Xbox اصلی انجام داد. معماری شبیه رایانه شخصی به این معنی که بازی‌های اولیه EA Sports با سرعت 60 فریم در ثانیه در مقایسه با 30 فریم بر روی PS3 اجرا می‌شد، Xbox Live به این معنی بود که هر بازیکن اختصاصی یک لیست دوستان موجود داشت، و Halo به این معنی بود که مایکروسافت انحصاری نسل بعدی قاتل را در اختیار داشت. آن را با یک پد 360-یکی دیگر از معیارهای صنعت، و یک معیار حیاتی.

نصب بازی XBOB 360 در کرج

نصب بازی روی هارد XBOX 360

به صورت اصلی در XBOX 360 برای بازی از دیسک استفاده میشود اما در بعضی از موارد به علت خرابی لنز کنسول یا دسترسی راحت تر به بازی ها آن ها را  بر روی هارد نصب میکنند و به اصطلاح کپی خور میکنند دستگاه را که آن هم راه و روش خود را دارد که باید کنسول را  J TAG کرد یعنی باید یک IC نصب کرد تا بازی ها اجرا شود اما یک بدی دارد که نمیشود بازی هارا به صورت آنلاین بازی کرد و فقط قابلیت اجرای آفلاین بازی را دارد.

مواردی که باید در نظر داشت:

نصب بازی ایکس باکس 360 بر روی هارد دیسک به 4 تا 8 گیگابایت (گیگابایت) فضای آزاد نیاز دارد
پس از نصب یک بازی بر روی هارد دیسک، همچنان باید هنگام شروع بازی، دیسک بازی را در درایو دیسک داشته باشید.
نصب بازی ها بر روی هارد دیسک زمان بارگذاری را بهبود می بخشد و دسترسی به دیسک بازی را به حداقل می رساند.
روی هارد می‌توانید بازی‌ها را روی یک درایو فلش USB یا یک کنسول Xbox 360 [4گیگابایتی] نصب کنید. با این حال، برخی از بازی ها به درستی اجرا نمی شوند.
بازی های اصلی ایکس باکس را نمی توان روی هارد دیسک ایکس باکس 360 نصب کرد.

نصب بازی XBOB 360 در کرج

نصب بازی XBOB 360 در کرج

چرا دیجی پد را انتخاب کنیم ؟

چرا با تعمیرکاران بی نامی که ممکن است شما را فریب دهند تا خدمات تکراری غیرضروری را به خطر بیندازید، در حالی که می توانید با ما خیالتان راحت باشد؟عده ای افراد سود جو بدون درک شرایط مردم با گاها ایراداتی روی کنسول یا کنترلر شما میگذارند صرفا جهت دریافت مبالغی نا متعارف.اکثر مردم علم کافی برای برآورد مشکلات دستگاهشان ندارند و افرادی از این موقعیت سو استفاده میکنند و بدون انجام کار خاصی روی دستگاه از شما مبلغی دریافت میکنند.اما در نمایندگی XBOX 360 {دیجی پد} هرگونه تعمیرات XBOX 360 انجام می شود و متخصصین کاملا مجربی وجود دارند که با کمک از تجربه چندیدن ساله خود ایرادات دستگاه شما را پیدا کرده و در صورت عدم وجود مشکل به شما اطلاع خواهند داد.

خدمات دیجی پد

خرید انواع کنسول در کرج

تعمیر انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع برد کنسول در کرج

تعمیر لنز انواع کنسول ها در کرج

تعمیر انواع هارد کنسول در کرج

تعمیر انواع دسته های کنسول در کرج

نصب بازی در انواع کنسول ها در کرج